برگزاری بیست و هفتمین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی

زنجان (پانا) - بیست و هفتیمن جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان زنجان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۵۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیست و هفتمین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی

بیست و هفتیمن جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجیهز مدارس استان و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با محوریت بررسی آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی برگزار شد.

ابراهیم رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش استان در ابتدای این جلسه با اشاره به آیین نامه جدید استقرار مدارس و مراکز غیردولتی گفت: مطابق مواد 6،7 و 11 این آیین نامه کلیه مدارس و مراکز غیردولتی موظفند قبل از آغاز فعالیت خود نسبت به اخذ تاییدیه استحکام بنا از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اقدام نمایند.

وی افزود: صدور مجوز راه اندازی آموزشگاه های علمی آزاد ، زبان های خارجی و مراکز مشاوره غیردولتی از ابتدای سال جاری منوط به اخذ تاییدیه نوسازی از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان است.

رئیس شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان؛ در ادامه با اشاره به ماده 9 آیین نامه اسقرار و استفاده از ظرفیت آموزشگاه های علمی آزاد .و زبان های خارجه در برگزاری کلاس های تقویتی، کنکور و زبان خارجه در مدارس تاکید کرد: انتظار می رود معاونت آموزش متوسطه از ظرفیت های قانونی این ماده برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان استفاده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار