تیمهای برتر مسابقات ورزشی پسران مقطع متوسطه مدارس شبانه روزی آذربایجان غربی معرفی شدند

ارومیه (پانا)- تیمهای برتر مسابقات ورزشی پسران مقطع متوسطه مدارس شبانه روزی آذربایجان غربی در رشته فوتسال معرفی و تجلیل شدند.

کد مطلب: ۹۲۴۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تیمهای برتر مسابقات ورزشی پسران مقطع متوسطه مدارس شبانه روزی آذربایجان غربی معرفی شدند

مرحله استانی اولین دوره مسابقات ورزشی مدارس شبانه روزی در محل مجتمع ورزشی شهید رجائی ارومیه در حال برگزاریست.

این درحالیست که مسابقات پسران دوره اول و دوم متوسطه استانی روز سه شنبه با برتری تیمهای میاندواب در مقطع متوسطه اول و تیم سلماس در مقطع متوسطه دوم به کار خود پایان داد.

تیمهای شهرستانهای خوی و چالدران نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم در مقطع متوسطه اول و تیمهای سیلوانا و اشنویه نیز در مقطع دوم متوسطه در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

«مهین منافی» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در آیین اهدای کاپ و مدالهای قهرمانی این تیمها اظهار داشت: مرحله استانی مسابقات ورزشى دانش آموزان مدارس شبانه روزى استان از 2 تیر ماه لغایت 7 تیرماه در سه رشته فوتسال پسران و والیبال و شطرنج دختران در مجموعه ورزشى شهید رجایى ارومیه در حال برگزاریست.

وی افزود: این مسابقات براى اولین بار در دو رده ی سنى متوسطه دوره اول و دوم پسران و دختران در چهار مرحله آموزشگاهى و شهرستانى با شرکت ٨٧٦٠ دانش آموز شرکت کننده، مرحله قطبى با حضور ٧٨٢ دانش آموز و مرحله نهایى پسران ١٢٤ دانش اموز و دختران ٢٢٤ دانش آموز برگزار شد.

منافی خاطر نشان کرد: در پایان سه تیم متوسطه اول و سه تیم متوسطه دوره دوم پسران و دختران با اهداء کاپ حکم قهرمانى و مدال طلا نقره و برنز تجلیل خواهد شد.

قدرت اله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی و سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل نیز در این آیین گفت: بسیاری از اسیبهای اجتماعی ریشه در فقر نشاطی دارند و د ر این زمینه هرچه توانمندتر باشیم می توانیم برمشکلات فایق آییم.

وی اظهار داشت: این توانمندیهای میتواند ما را به خدا نزدیک کند و لازم است تا دقت کنید که قهرمان کسی است که برنفس خود غلبه کرده باشد .

وی اضافه کرد: کارهای بزرگ با قدمهای کوچک شروع می شوندو نباید از کوچک های بزرگ غافل بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار