سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبر داد :

راهیابی 3 نفر از دانش آموزان و مربیان پیشتاز ناحیه یک اهواز به مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی خوزستان

اهواز (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از راهیابی 3 نفر از دانش آموزان و مربیان پیشتاز ناحیه یک اهواز به مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی خوزستان خبر داد .

کد مطلب: ۹۲۳۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 3 نفر از دانش آموزان و مربیان پیشتاز ناحیه یک اهواز به مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی خوزستان

نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به تشکیل مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی خوزستان از راهیابی 3 نفر از دانش آموزان و مربیان پیشتاز ناحیه یک اهواز به مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی خوزستان خبر داد .

اوبا بیان اینکه از مجموع 4 نماینده سازمان دانش اموزی ناحیه یک اهواز ۳ نماینده به مرحله استانی راه پیدا کرد ، گفت : در بخش اعضا پسران ، آقای سید حسین موسوی بعنوان نایب رئیس از دبیرستان شاهد خیبر و در بخش مجمع مربیان برادران ، آقای حمید کعبی راد بعنوان منشی مربی پیشتازان از دبستان صابرین و در بخش مجمع مربیان خواهران خانم زینب دیناروند بعنوان رئیس مجمع از دبیرستان طاهره به مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی خوزستان در نشست این مجمع حضور یافتند .

او با یاد آوری این که رسالت اصلی سازمان دانش آموزی، در تربیت مهارت های اجتماعی دانش آموزان ، گفت : سازمان دانش آموزی ناحیه یک اهواز در حوزه های مختلف کاری در یک سال گذشته شاهد جهش فعالیت ها و اقدامات بوده است .

نیسی گمراوی با بیان اینکه در سال گذشته هیچکدام از مرییان و دانش آموزان پیشتاز عضو مجمع استانی نبوده اند ، گفت : امیدواریم حضور این پیشتازان موجب رشد فعالیت های سازمان دانش آموزی گردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار