جلسه ساماندهی و نظارت بر لباس فرم دانش آموزان در اداره کل تهران تشکیل شد

تهران (پانا) – جلسه ساماندهی و نظارت بر لباس فرم دانش آموزان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرور شهر تهران و رییس سازمان دانش آموزی با نماینده اتاق اصناف تشکیل شد و بر فرهنگ سازی در زمینه مد و لباس دانش آموزی تاکید شد.

کد مطلب: ۹۱۸۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ساماندهی و نظارت بر لباس فرم دانش آموزان در اداره کل تهران تشکیل شد

در این نشست، عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل تهران با تاکید بر آگاهی بخشی به خانواده ها در زمینه مد و لباس گفت: این طرح فرصتی است تا به خانواده ها و مهمتر از آن مدیران مدارس بینش و آگاهی لازم داده شود. این طرح فرصتی است برای رشد و بالندگی فرهنگی در زمینه مد و لباس که بواسطه دانش آموزان می توان در میان خانواده های ایرانی هویت واقعی ایرانی اسلامی را بازسازی کرد.

این نشست با حضور عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی تهران؛ سیدصدرا خوش قدم، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش تهران، عبدالرسول علیزاده، نماینده اولیا و مربیان؛ محمد توکلی، دبیرتامین کارگروه مواد اولیه کشور و مجتبی صیادیان مدیر طرح و برنامه اقتصادی اتحادیه پوشاک تشکیل شد و هرکدام از حاضرین به بیان دغدغه ها و مسایل شان پیرامون اجرایی شدن این طرح پرداختند.
عباس باستانی با تاکید بر ایجاد سامانه یکپارچه برای ساماندهی و توزیع لباس فرم گفت: با راه اندازی این سامانه واسطه ها حذف می شوند و افرادی که کف مدرسه هستند خود می توانند براحتی با تولیدکنندگان ملی و داخلی در ارتباط باشند و سازمان دانش آموزی نیز به عنوان ناظر حضور خواهد داشت.


همچنین علیزاده با اشاره به رضایت اولیای دانش آموزان از جرایی شدن چنین طرحی در سطح مدارس، افزود: نگاه فرهنگی به موضوع مد و لباس با در نظر گرفتن تفاوت های استانی و منطقه ای یکی از الزاماتی است که حتما در این طرح باید درنظر گرفته شود.
در این نشست نمایندگان اتاق اصناف و اتحادیه پوشاک تهران با استقبال از این طرح آموزش و پرورش تاکید کردند که تولیدکنندگان با کمال میل حاضر به همکاری در این طرح هستند و این طرح را فرصتی برای رونق تولید داخلی عنوان کردند.
از جمله دغدغه های نمایندگان اتاق اصناف و اتحادیه پوشاک موضوع کمبود مواد اولیه و دیرهنگام بودن بخشنامه بود که معاون پرورشی شهر تهران گفت: در سال جاری ممکن است نتوانیم تمامی مدارس را تحت پوشش داشته باشیم اما در همان تعداد و درصدی که مشمول طرح شوند باید بسترسازی خوبی صورت بگیرد تا در سال آینده که این طرح بصورت فراگیر اجرا می شود بتوانیم قدرتمند حاضر شده و با تجربه ای که امسال کسب کرده ایم روند اجرای این طرح با سرعت در بهترین شکل انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار