جلسه کارگروه ساماندهی فرم مدارس در کرمان برگزار شد

کرمان(پانا) - جلسه کارگروه طرح ساماندهی لباس فرم مدارس با حضور معاون پرورشی و فرهنگی، مشاورین مدیر کل ،روسای ادارات و کارشناسان اولیاء مربیان،حراست ،دایره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان و خبرگزاری پانا در دفتر معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۶۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه ساماندهی فرم  مدارس در کرمان برگزار شد

در این جلسه ضمن بررسی موانع موجود در خصوص اجرای طرح ساماندهی فرم مدارس به نحوه ی صحیح اجرای این طرح پرداخته شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان ضمن بیان این مطلب که این طرح به سازمان دانش آموزی واگذار شده گفت: با توجه به وسعت کار تمامی واحد ها باید دراین خصوص جهت پیشبرد عالی برنامه با سازمان دانش آموزی همکاری کنند.

مرادی جنس پارچه و قیمت مناسب آن را از آیتمهای مهم دانسته و گفت:باید از امکانات موجود هر استان جهت حمایت از تولید کننده استفاده کنیم.

در ادامه رئیس اتاق اصناف همراهی روسای ادارات را یکی از مهمترین مواردی دانست که موجب پیشرفت بهترکار خواهد شد وگفت:در صورت همراهی روسای مدارس هم مدارس و هم خانواده ها نفع میبرند.

معاون صنعت ومعدن گفت:در جلسات متعددی بنا براین شده الزاما مدارس به مکانهای مشخص جهت دریافت پارچه مراجعه کنند که این دست واسطه ها را قطع کرده و خانواده ها با آرامش خاطر جهت تهیه فرم مدارس اقدام می کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی از آمادگی کامل این سازمان جهت اجرای این طرح خبر داد و گفت: اعتماد مسئولین به این سازمان ستودنی است و سازمان دانش آموزی استان کرمان از تمامی ظرفیت خود در این خصوص استفاده خواهد کرد.

هاشم برآوردی گفت: عقد قرار داد با اصناف از مهمترین کارهایی است که در قدم اول انجام خواهد شد و تا حصول نتیجه مطلوب پیگیر این موضوع هستیم تا دانش آموزان و اولیاء آنها در خصوص تهیه فرم هیچگونه دغدغه ای نداشته باشند.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد، میزان پرداخت و حساب واریزی و متراژ ونوع پارچه مشخص شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار