رئیس سازمان دانش‌آموزی: معلم جایگاه اساسی برای تقویت نیروی انسانی دارد

یزد (پانا) - حسینعلی ملانوری، معلمان را در تربیت صحیح دانش آموزان عامل مهم و موثری قلمداد کرد و افزود: معلمان که بیشترین زمان را در تقویت نسل جوان می گذارند الگویی اساسی برای آنان محسوب می شوند زیرا دانش آموزان بیشترین وقت را با معلمان و درون کلاس ها می گذرانند.

کد مطلب: ۹۱۱۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش‌آموزی: معلم جایگاه اساسی برای تقویت نیروی انسانی دارد

حسینعلی ملانوری رئیس سازمان دانش‌آموزی استان یزد هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را ارج نهاد و گفت: امیدواریم در سال "رونق تولید " شاهد رشد و شکوفایی فرزندان ایران اسلامی در تمامی عرصه ها با تلاش معلمان گرانقدر باشیم.

ملانوری جایگاه و نقش معلم در سند تحول بنیادین را بسیار اساسی و مهم دانست و بیان داشت: با استناد به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، معلم ها جایگاه اساسی در تقویت نیروی انسانی نسل آینده ما دارند.

وی معلمان را در تربیت صحیح دانش آموزان عامل مهم و موثری قلمداد کرد و افزود: معلمان که بیشترین زمان را در تقویت نسل جوان می گذارند الگویی اساسی برای آنان محسوب می شوند زیرا دانش آموزان بیشترین وقت را با معلمان و درون کلاس ها می گذرانند.

این مقام مسئول با بیان اینکه معلمان بر شکل گیری شخصیت دانش آموزان تاثیر گذارند گفت: با بها دادن به معلمان درواقع بر روی ایجاد و تقویت انگیزه در دانش آموزان سرمایه گذاری کرده ایم و این برای آینده میهن اسلامی مان بسیار اهمیت دارد.

وی در پایان اظهار داشت: توفیق همه معلمان خدوم و تلاشگر میهن اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار