معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش خواف تصریح کرد:

اعتکاف و قرائت خانه های علمی دانش‌آموزان، زمینه‌ساز موفقیت در آزمون سراسری

مشهد (پویا) - پویش علمی دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس خواف با حضور بیش از 50 دانش آموز برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۶۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اعتکاف و قرائت خانه های علمی دانش‌آموزان، زمینه‌ساز موفقیت در آزمون سراسری

معاون آموزش متوسطه پس از پایان پویش علمی دانش آموزان در ایام تعطیلات ، ضمن ابراز خرسندی از استقبال دانش آموزان کنکوری گفت : بیش از 50 دانش آموز در این طرح شرکت کردند.

یوسفعلی میرزایی با بیان این که برنامه‌ریزی و استفاده مفید و به موقع از ایام نوروز نقش مهمی در موفقیت علمی دانش‌آموزان دارد، اظهارداشت: نوروز امسال بیش از 50 دانش آموز دختر از طرح قرائت خانه علمی استقبال کردند.

وی در ادامه افزود: طرح قرائت علمی با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان داوطلب آزمون کنکور سراسری 98 در ایام نوروز برگزار شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خواف خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح دانش آموزان در تعطیلات نوروز به صورت روزانه و تمام وقت برای مطالعه، برنامه تقویتی و تست زنی در مدارس حضور داشته اند.

میرزایی هدف از برگزاری قراءت خانه های علمی در ایام نوروز را ایجاد رقابت علمی و آشنایی دانش‌آموزان با هم در فضای بسیار صمیمی درسی دانست.

وی در ادامه عنوان کرد: کیفیت‌بخشی به سیستم مطالعاتی دانش‌آموزان در راستای استفاده بهینه از فرصت‌ها و برنامه‌ریزی مدون برای آمادگی بیشتر آنان در آزمون سراسری از دیگر اهداف راهبردی این طرح به شمار می‌رود.

این مقام مسئول ادامه داد: ایجاد فضای آرام، راحت و به دور از استرس و اضطراب همراه با ارائه خدمات رفاهی و مشاوره‌ای، مباحثه‌های دو و چند نفره و استفاده از تجربیات معلمان و مربیان کاردان از ویژگی‌های این طرح است و از مدیران مدارس برگزارکننده طرح و دبیران همراه تقدیر و تشکر می گردد.

قابل ذکر است که اکثر مدارس سطح شهرستان خواف برپایی قرائت خانه ها را برای ایام بعد از تعطیلات نوروز، در روز های پنج شنبه و جمعه هر هفته تا کنکور برای حضور دانش آموزان جهت استفاده بهینه از وقت باقیمانده برنامه ریزی نموده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار