فرهنگیان صاحب بزرگترین واحد تولیدکننده متانول خاورمیانه خواهند شد

تهران (پانا) - فرهنگیان عضو صندوق ذخیره به زودی شاهد به بار نشستن سرمایه‌گذاری‌های خود در صنعت پتروشیمی خواهند بود. پروژه‌هایی که ارتقای سطح معیشت و رفاه فرهنگیان را به دنبال دارد.

کد مطلب: ۹۰۲۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان صاحب بزرگترین واحد تولیدکننده متانول خاورمیانه خواهند شد
منتخبان هیأت امنای فرهنگیان در صندوق ذخیره به همراه مدیران سایت‌های پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و مروارید از مجموعه پروژه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان بازدید و از نزدیک روند کار پروژه کیمیای پارس را بررسی کردند.
این پروژه‌ها طبق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده از اواخر مرداد وارد مدار تولید شده و با راه‌اندازی سایت‌های سبلان، دنا و سیراف، فرهنگیان صاحب بزرگترین واحد تولید کننده متانول خاورمیانه خواهند شد که این امر ارتقای سطح معیشت و رفاه فرهنگیان را به دنبال خواهد داشت.
شرکت پترو فرهنگ زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور به زودی با 1650000هزارتن تولید متانول وارد مدار تولید می‌شود و قرار هست با راه‌اندازی 3 پروژه سبلان، دنا و سیراف به بزرگترین تولیدکننده متانول خاورمیانه تبدیل شود.
منتخبان هیات امنای فرهنگیان در صندوق ذخیره از شرکت پتروشیمی مروارید هم بازدید کردند. این شرکت اکنون در حال تولید 500 هزار تن اتیلن در سال است.
منتخبان در این بازدیدها تاکید کردند که به بار نشستن این پروژه‌ها می‌تواند فرهنگیان را به جایگاه واقعی‌شان برساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار