فرمانده انتظامی استان سمنان:

۵۰۰۰ پلیس استان سمنان آماده ارائه خدمات در طرح نورزی ۹۸ هستند

سمنان (پانا) - فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه ۵۰ ایستگاه پلیس برای خدمت‌رسانی به مردم در استان دایر است، گفت: پنج هزار پلیس آماده ارائه خدمات در طرح نوروزی ۹۸ هستند.

کد مطلب: ۹۰۱۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
۵۰۰۰ پلیس استان سمنان آماده ارائه خدمات در طرح نورزی ۹۸ هستند

سردار روح‌الامین قاسمی، در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه پرهیز از خطر آرامش در سفر شعار پلیس‌راه ما در طرح نوروزی امسال است که از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد، ابراز داشت: در این طرح ۹۰ تیم مجهز و تخصصی، ۵۰ ایستگاه پلیس و پنج‌هزار پلیس آمادگی خدمت‌رسانی به شهروندان را دارند.

وی بابیان اینکه طرح استقبال از بهار ابتدای اسفند به دلیل شروع خرید مردم و ورود حجم زیاد نقدینگی به بازار آغاز و تا پایان اسفند ادامه دارد، اضافه کرد: شعار طرح نوروزی پلیس «نشاط بهاری، نظم و قانون‌مداری» است که بر این اساس قرارگاه‌های نوروزی راه‌اندازی می‌شود و از جمله وظایف آن تعیین جغرافیای جرم و اتخاذ تصمیم مناسب در قبال جرم خواهد بود.

پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی تردد

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه نگاه پلیس به چهارشنبه آخر سال نگاه اجتماعی بوده و امنیت مردم خط قرمز ناجا است، ابراز داشت: معتقدیم جشن و شادی از سنت‌های کهن مردم محسوب می‌شود اما آن دسته افرادی که بخواهند امنیت مردم را به خطر بیندازد به شدت با آنان برخورد می‌کنیم و تا پایان تعطیلات مهمان ما خواهند بود.

قاسمی بابیان اینکه تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار قلم انواع مواد محترقه و بیش از ۷۰ کیلو مواد پیش ساز مواد محترقه در استان سمنان کشف و ضبط‌شده است، ابراز داشت: این اقدام در راستای تأمین امنیت مردم صورت می‌گیرد و قطعاً با موارد حادثه‌ساز برخورد می‌شود.

وی بابیان اینکه ۹۲ دستگاه دوربین فعالِ ثابت و سیار، نقاط حادثه‌خیز استان سمنان را پوشش خواهند داد، اضافه کرد: نوروز امسال ۱۲ میلیون و ۲۴۴ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شد که احتمال افزایش ۱۰ درصدی مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی سمنان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار