کلنگ‌زنی شهرک ۵۲ هکتاری سمنان

سمنان از صنوف مزاحم و آلاینده خالی می‌شود

سمنان (پانا) - شهردار سمنان گفت: شهر سمنان از مشاغل و واحدهای صنفی مزاحم و آلاینده خالی می‌شود.

کد مطلب: ۹۰۱۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
سمنان از صنوف مزاحم و آلاینده خالی می‌شود

سیدمحمد ناظم رضوی شهردار سمنان در آیین کلنگ‌زنی شهرک 52 هکتاری سمنان که با حضور استاندار سمنان برگزار شد، اظهار کرد: شهرک صنفی خدماتی آسیا از سوی شهرداری سمنان و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال در مساحت ۵۲ هکتار احداث می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این پروژه شهری بزرگ از تلاش برای احداث این شهرک در سریع ترین زمان ممکن خبر داد و اضافه کرد: بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ واحد صنفی در این شهرک‌ مستقر خواهند شد.

شهردار سمنان با اشاره به آلودگی صوتی ایجاد شده از سوی برخی واحدهای صنفی خاطرنشان کرد: شهرک 52 هکتاری سمنان با هدف ساماندهی مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده اجرا و مجموعا ۱۱۰۰ واحد در آن مستقر می‌شود.

وی از آمادگی برای واگذاری زمین به صنوف متقاضی در این شهرک تصریح کرد: واگذاری زمین و بهره‌برداری واحدهای صنفی به صورت تفکیک شده و برنامه‌ریزی شده و مدون انجام می ‌شود تا با تسریع در احداث واحدها شاهد ساماندهی هرچه سریع‌تر این صنوف در مرکز استان باشیم.

ناظم رضوی با اشاره به قرار گرفتن این شهرک در مجاورت و غرب شهر سمنان گفت: خوشبختانه جانمایی شهرک هم به گونه‌ای است که فاصله زیادی نداشته و همین می‌تواند به رونق این شهرک کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار