معاون کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

عیدی 56 میلیاردی سمنانی‌ها به نیازمندان

۶۵هزار پاکت عیدی دانش‌آموزان به کودکان نیازمند می‌رسد

سمنان (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از ایجاد 47 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های جشن نیکوکاری در سطح شهرها و مصلی‌های استان خبر داد و گفت: تاکنون 56 میلیارد ریال کمک‌های مردمی استان برای نیازمندان جمع‌آوری شده است.

کد مطلب: ۹۰۱۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
عیدی 56 میلیاردی سمنانی‌ها به نیازمندان

محمد قوسی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان، اظهار کرد: مردم استان سمنان تاکنون پنج میلیارد ۶۰۰ تومان به نیازمندان در آستانه عید نوروز کمک کردند که از این مجموع یک میلیارد ۴۲۰ میلیون تومان نقدی و باقی‌مانده به‌صورت غیر نقدی بوده است.

وی با اشاره به برپایی آیین ملی جشن نیکوکاری در آستانه عید نوروز هر سال گفت: جشن نیکوکاری روز ۱۵ اسفند هم‌زمان با سراسر کشور در ۳۵۸ مدرسه استان سمنان آغاز شد و این دانش آموزان با دستانی پرمهر به کمک هم نوعان خود شتافتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: به مناسبت جشن نیکوکاری ۶۵ هزار پاکت دریافت هدایای نقدی دانش‌آموزان در مدارس سطح استان سمنان توزیع‌ شد و این دانش آموزان تاکنون با دستانی پر از مهر و عاطفه ۶۰۰ میلیون تومان به هم‌نوعان خود کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی از پنجشنبه گذشته در ۲۴ پایگاه جشن نیکوکاری در سطح شهرهای استان آغاز شده، خاطرنشان کرد: نیک اندیشان استان سمنان با حضور در پایگاه‌های سراسر استان سمنان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به نیازمندان هدیه کردند تا در آستانه سال جدید، به شعار «عیدی برای همه» تحقق بخشند.

قوسی بابیان اینکه ۲۳ پایگاه در تمامی میعادگاه‌های نمازجمعه در سراسر استان سمنان برپا شد، تصریح کرد: نمازگزاران این استان در آیین نماز سیاسی و عبادی فرضیه کمک به نیازمندان را به‌جا آورند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از جمع‌آوری ۶۵ درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری توسط ۵۰ مرکز نیکوکاری در استان سمنان خبر داد و گفت: بخش عمده کمک مردم به نیازمندان در مراکز نیکوکاری انجام شد.

وی به تحقق مشارکت مردم استان سمنان در آیین جشن ملی نیکوکاری اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری چهار میلیارد ۹۱۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری سال جاری تعهد شده بود که با مشارکت پنج میلیارد ۶۰۰ میلیون تومانی بیش از صد درصد تعهد این نهاد محقق شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار