کلاامی: تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان شرقی به 75000 نفر افزایش یافته است

پیش بینی کمک ۱۹ میلیارد تومانی مردم به جشن نیکوکاری

تبریز (پانا) - مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در نوسانات اقتصادی اخیر 15 هزار خانواده جدید جذب کمیته امداد شده و تعداد تحت پوشش ها از 50 هزار  به 75 هزار خانوار افزایش یافت، در نتیجه به بیش از آنچه که برنامه ریزی شده بود، به کمک های مردمی نیاز است.

کد مطلب: ۸۹۹۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کلاامی: تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان شرقی به 75000 نفر افزایش یافته است

محمد کلامی در حاشیه جشن ملی نیکوکاری گفت: در کلانشهر تبریز 12 پایگاه جهت جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان برپا شده است و در شهرهای بزرگ استان 2 پایگاه و شهرهای کوچک نیز یک پایگاه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در نوسانات اقتصادی اخیر 15 هزار خانواده جدید جذب کمیته امداد شده و تعداد تحت پوشش ها از 50 هزار به 75 هزار خانوار افزایش یافت، در نتیجه به بیش از آنچه که برنامه ریزی شده بود، به کمک های مردمی نیاز است.

مدیر کل کمیته امداد استان افزود: تا به امروز 10 میلیارد تومان بصورت نقدی و غیرنقدی توسط مردم خیر استان به جشن نیکوکاری کمک شده و پیش بینی می شود این کمک ها به 19 میلیارد تومان برسد.

وی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در جشن نیکوکاری و تقسیم شادی شب عید با نیازمندان، گفت: از مردم تقاضا داریم کمک های خود را بصورت نقدی در اختیار پایگاه های کمیته امداد قرار دهند تا قدرت توزیع بالا رفته و از طرف دیگر لذت خرید برای نیازمندان فراهم شود.

کلامی در خصوص توزیع کمک های جمع آوری شده بیان داشت: کمک های مردمی حداکثر تا 23 اسفند بین مددجویان و افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به روش های الکترونیکی دریافت کمک های مردمی گفت: مردم خیر و نوعدوست علاوه بر مراجعه حضوری به پایگاه های کمیته امداد می توانند از طریق ارسال کد دستوری *8877*041# نیز به یاری نیازمندان بشتابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار