مددجویان آذربایجان شرقی از امتیازات ویژه حقوقی بهره مند می شوند

تبریز (پانا) - طی تفاهم نامه فیمابین کمیته امداد آذربایجان شرقی و کانون کارشناسان رسمی دادگستری، مددجویان از امتیازات ویژه حقوقی بهره مند می شوند.

کد مطلب: ۹۰۰۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مددجویان  آذربایجان شرقی  از امتیازات ویژه حقوقی بهره مند می شوند

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد آذربایجان شرقی، محمد کلامی مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در تشریح تفاهم نامه همکاری با کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان گفت: این تفاهم نامه به منظور برخورداری خانواده های تحت حمایت از نظریه های کارشناسی پیرامون موضوعات مورد نیاز منعقد شده است.

وی تلاش در جهت ترغیب و تشویق مددجویان تحت پوشش برای استفاده از نظریات کارشناسان رسمی دادگستری را از اهداف مهم این تفاهم نامه برشمرد و افزود: تسهیل در احقاق حقوق و رسیدگی مستند به دعاوی له و علیه کمیته امداد و مددجویان در محاکم قضایی از دیگر اهداف مهم در این همکاری مشترک است.

کلامی ادامه داد: تلاش در جهت ترغیب و تشویق روحیه نیکوکاری در جامعه حقوقدانان و نخبگان، موضوع مهم دیگری است که در این تفاهم نامه به آن تاکید شده است.

وی با اشاره به تعهدات کمیته امداد در این تفاهم نامه گفت: بعد از اطلاع رسانی به مددجویان و احصای نیازمندی ها، طی نامه رسمی به کانون کارشناسان رسمی دادگستری، این عزیزان جهت بهره مندی از امتیازات مورد توافق معرفی خواهند شد.

مدیر کل کمیته امداد استان به تعهدات کانون کارشناسان رسمی دادگستری اشاره داشته و افزود: خدمات کارشناسی بصورت رایگان به مددجویان به تعداد ۱۲ نفر در سال ارائه خواهد شد و نسبت به مازاد نفرات معرفی شده تخفیف ۵۵ درصدی در نظر گرفته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار