معاون کمیته امداد استان: 14000 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان شرقی هستند

۵۰۰ هزار پاکت در هشت هزار مدرسه استان توزیع شده است

تبریز (پانا) - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مام خمینی (ره) آذربایجان شرقی از تحت پوشش بودن 14 هزار دانش آموز استان خبر داد و ادامه تحصیل و نوروز شاد را حق همه دانش آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۹۹۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون کمیته امداد استان: 14000 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان شرقی هستند

بهروز شریف در آیین جشن نیکوکاری در مدرسه شاهد مهدیه ناحیه 3 تبریز هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را ترویج فرهنگ انفاق در جامعه و کمک به افراد نیازمند عنوان کرد و گفت: بر اساس آیات قرآنی، کسانی که برای خدا و در رضای او به افراد نیازمند احسان می کنند اجرشان ضایع نخواهد شد.

وی با بیان این که جشن نیکوکاری در روزهای 15، ۱6 و ۱7 اسفندماه برگزار می‌شود، گفت: جشن نیکوکاری طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در روزهای چهارشنبه ۱5 اسفندماه در مدارس، پنجشنبه ۱6 اسفندماه در پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهرها و جمعه ۱7 اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از توزیع 500 هزار پاکت در هشت هزار مدرسه استان خبر داد و بیان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد#041*8877* از طریق تلفن همراه خود با واردکردن مبلغ موردنظر در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار