مرکز آموزش بین کارگاهی کویرتایر بیرجند به بهره برداری رسید

بیرجند (پانا) ـ طی مراسمی با حضور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مرکز آموزش بین کارگاهی کویرتایر بیرجند به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۹۸۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مرکز آموزش بین کارگاهی کویرتایر بیرجند به بهره برداری رسید

طی مراسمی صبح امروز با حضور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و جمعی از مسئولان استانی مرکز آموزش بین کارگاهی کویرتایر بیرجند به بهره برداری رسید.


حسین خوشایند مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح این پروژه با بیان اینکه این پروژه در ۳۰۰ متر مربع فضای آموزشی است، افزود: همچنین این پروژه دارای هشت کارگاه شامل برق، تاسیسات، جوشکاری، نجاری، ابزار رقیق و برق و الکترونیک است.


خوشایند افزود: بخشی از آموزش های سازمان در قالب آموزش در صنایع، ویژه شاغلان بازار کار و در راستای صیانت از نیروی کار و ارتقای سطح مهارت آنان همگام با فناوری های روز در قالب آموزش در مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی انجام می شود.


او ادامه داد: این مراکز به منظور گسترش آموزش های فنی و حرفه ای و تأمین نیروی انسانی ماهر مورد نیاز صنایع بوده که بر اساس قانون، توسط کارفرمایان تأسیس و اداره شده و نسبت به آموزش رشته های مورد نیاز با نظارت و هدایت معاونت آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، فعالیت می کند.


او با بیان اینکه مرکز جوار کارگاهی مرکزی به لحاظ تجهیزات آموزشی، مستقل از جریان خط تولید بوده و هر واحد به تنهایی یا چند واحد به اشتراک می توانند آن را تأسیس و اداره کنند، گفت: همچنین این مرکز در بین دو واحد تولیدی به منظور آموزش مهارت های شغلی توسط صنایع بزرگ ایجاد می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار