تولید 22درصد تایرکشور در کارخانه کویرتایر بیرجند

مدیرعامل کارخانه کویرتایر یرجند از تولید 22درصد تایر کشور توسط کارخانه کویر تایر بیرجند خبر داد

کد مطلب: ۶۵۹۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، سیدمحمدحسین زینلی ،مدیرعامل کارخانه کویرتایر بیرجند در بازدید ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی از کارخانه کویر تایر گفت: کارخانه کویر تایر توانسته در طول 17سال فعالیت بیش از 140تندیس و گواهینامه استاندارد کشوری و بین اللملی را کسب کند.

وی خطرنشان کرد :درحال حاضر45درصد مواد تولیدی این کارخانه از خارج از کشور وارد میشود این به گونه است که در ابتدای راه اندازی این کارخانه 80درصد مواد تولیدی از خارج کشور وارد میشد.

زینلی با بیان اینکه اولین کارخانه سازنده دستگاه پرس لاستیک هستیم افزود :برای اولین بار در کشور و به همت جوانان این کارخانه توانستیم در مدت یکسال6دستگاه پرس پخت لاستیک را تولید کنیم.

وی ادامه داد : شرکت کویر تایر بیرجند در اخرین آمار سازمان بورس که خردادماه 96ارائه شد ، از بین 302شرکت رتبه 25کشور را کسب کردیم که این نشان از همت و تلاش جوانان و کارگران زحمتکش این کارخانه است.

مدیرعامل کارخانه کویرتایر افزود : 16سال متوالی رکوردار صرفه جویی در انرژی در کشور در زمینه آب،برق و گاز هستیم بگونه ای که مصرف انرژی این کارخانه پایین تر از معیار استاندارد کشوری است و این افتخار از دیگر موفقیت های کارخانه کویر تایر بیرجند می باشد.

زینلی با بیان اینکه کویر تایر اولین تولید کنند تایر سبز در کشور است، گفت: تایر سبز خصوصیات زیادی از جمله عمر و کارایی بیشتر، مصرف سوخت کم تر و کاهش مواد آلاینده محیط زیست کمتر دارد.

مدیر عامل شرکت کویرتایر بیرجند با اشاره به اینکه در حال حاضر 1200 نیرو به طور مستقیم و در 3شیفت مشغول به کار هستند ، گفت: سهم ایجاد استغال کویر تایر در استان 6.27 درصد و بیرجند 14.46 درصد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار