آغاز رزرو اینترنتی مدارس برای اسکان نوروز 98 در فارس

شیراز (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌و‌پرورش فارس زمان آغاز رزرو اینترنتی مدارس برای اسکان نوروز 98 در فارس را از سوم اسفند 97 اعلام کرد و گفت: حد اقل 70 درصد از ظرفیت مدارس طرح اسکان نوروز98 در فارس به رزرو اینتر نتی اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۸۹۴۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز رزرو اینترنتی مدارس برای اسکان نوروز 98 در فارس

غلامعلی حق شناس با اشاره به برنامه‌های آموزش‌وپرورش برای آمادگی پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در فارس، گفت: به منظور تسهیل فرایند پذیرش و اسکان مهمانان در نوروز 1398 در استان فارس، حد اقل 70درصد از ظرفیت مدارس طرح اسکان نوروز97 در فارس به رزرو اینتر نتی اختصاص یافت.

قائم مقام ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان آموزش و پرورش فارس گفت: رزرو اینترنتی ظرفیت پیش بینی شده برای اسکان نوروزی فرهنگیان در فارس ،در بازه زمانی سوم تا 24 اسفند ماه 97 انجام می شود و متقاضیان می توانند برای رزرو مدارس در فارس از طریق سایت اسکان مهمانان فرهنگی به نشانیhttp://eskan.medu.ir اقدام نمایند.

وی گفت: به منظور تسهیل فرایند رزرو اینترنتی مدارس ، اپلیکیشن اسکان ویژه استان فارس برای راهنمایی مهمانان نوروزی تهیه شده که از طریق صفحه اینترنتی به آدرس https://eskan.farsedu.ir قابل دریافت و نصب بر روی گوشی تلفن همراه است.

آموزش و پرورش فارس در سال های اخیر در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی مقام اول کشوری را به دست آورده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار