امام جمعه موقت خلیل آباد :

شاه کلید تربیت رفاقت با دانش آموزان در محیط آموزشی و فرزندان در محیط خانواده است

خلیل آباد (پانا)-امام جمعه موقت خلیل آباد گفت:شاه کلید تربیت ، رفاقت با دانش آموزان در محیط آموزشی و فرزندان در محیط خانواده است.

کد مطلب: ۱۴۷۲۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
شاه کلید تربیت  رفاقت با دانش آموزان در محیط آموزشی و فرزندان در محیط خانواده است

حجت الاسلام علی علوی مقدم در خطبه‌های نماز جمعه گفت:برای تأثیر تربیت در نسل امروز بایستی پدر و مادر و مربی خود نیز اهل عمل باشند و به آن چه بیان می کنند عمل کنند تا فرزندان و متربیان نیز از آنان الگو بگیرند.

امام جمعه موقت خلیل آباد در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه و فلسطین به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: همان طور که نیروهای هوافضای سپاه، نیروهای نظامی و در رأس، رهبری معظم انقلاب فرمودند، اگر مجددا از اسرائیل خطایی سربزند، ایران مقتدر تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

وی در ادامه به بیداری دانشجویان آمریکایی در دانشگاه ها اشاره کرد و افزود:  امروز چهره واقعی آمریکای مدعی آزادی بیان و دموکراسی را می‌توان در به خاک و خون کشیدن دانشجویان مدافع مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا مشاهده کرد.

علوی مقدم در ادامه به اتفاقات سال گذشته و‌ تناقض موضع گیری‌های برخی سلبریتی‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای ادامه داد: سال گذشته نظام و انقلاب با رأفت اسلامی با معترضانی که سلاح سرد و گرم به همراه داشتند برخورد کرد اما امروز می‌بینم در آمریکا چطور دانشجویان بی‌دفاع را به خاک و خون می‌کشند.

خبرنگار دانش آموز: زهرا یعقوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار