استاندار خراسان رضوی:

خادمان زائران دهه پایانی صفر با عشق، خدمت کرده و معامله با امام رضا (ع) می کنند

صبح روز سه شنبه همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) استاندار خراسان رضوی با جمعی از مسئولان آموزش و پرورش خراسان رضوی از ستاد های اسکان فرهنگیان بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۶۸۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
خادمان زائران دهه پایانی صفر با عشق، خدمت کرده و معامله با امام رضا (ع) می کنند

یرضا رشیدیان در بازدید از مدارسی که برای اسکان زائران پیاده رضوی در مشهد مقدس پیش بینی شده است؛ افزود: خدمت در آموزش و پرورش به عنوان کسانی که ادامه دهنده راه انبیا و پیروی از رسالت ان بزرگواران، توفیقی برای فرهنگیان است.

وی اظهار داشت: فرهنگیان خراسان رضوی و مشهد مقدس، از توفیقی مضاعف برخوردارند و آن خدمت به زائران بارگاه منور رضوی است.

رئیس شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این که طبق یک سنت حسنه و همه ساله این توفیق نصیب این مجموعه می شود که خادم زائران رضوی باشد؛ تصریح کرد: با ابتکار آموزش و پرورش، امسال علاوه بر اسکان زائران؛ فرهنگیان، معلمان، دانش آموزان و اولیا آن ها در سایر حوزه ها نیز به زائران خدمت می کنند.

علیرضا رشیدیان افزود: خوشبختانه آموزش و پرورش استان طی چند سال اخیر با اجرای طرح " گام های عاشقی" توانسته زمینه ساز خدمت رسانی بسیارخوبی به زایرین علی بن موسی الرضا(ع) باشد و امسال شاهد هستیم سطح خدماتی که به زایرین ارایه می شود نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است.

رشیدیان به رشد چشمگیر ورود زائران به مشهد مقدس در مقایسه با سال های گذشته، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان هم تعداد مدارس خود را افزایش داده است.

علیرضا رشیدیان در ادامه بازدید از روند خدمت رسانی به زائران رضوی اعم از پیاده و سواره ، امروز به چندین مدرسه محل اسکان و اقامت زائران و کاروان های پیاده سری زد و از نزدیک وضعیت این مدارس و مسائل آن ها را بررسی کرد و پس از گفت و گو با زائران حاضردر این محل ها و نیز مسئولان این مدارس و والدین دانش آموزانی که برای خدمت به این زائران درطرح گام های عاشقی کمر همت بسته بودند نسبت به رفع برخی مشکلات و نیازمندی های زائران دستورات لازم را دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار