مدیر کل آموزش و پرورش گلستان

بازدید سرزده از پایگاه اسکان دائم فرهنگیان و مدارس شهرستان کردکوی

گرگان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش گلستان به صورت سرزده از پایگاه اسکان دائم فرهنگیان و مدارس شهرستان کردکوی بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۸۶۲۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده از پایگاه اسکان دائم فرهنگیان و مدارس شهرستان کردکوی

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان به اتفاق هیات همراه از پایگاه اسکان دائم فرهنگیان (خانه معلم) و مدارس شهری و روستایی شهرستان کردکوی بازدید به عمل آورد.

احسان گوهری راد مدیر کل آموزش آموزش و پرورش استان گلستان در ابتدا از مدارس روستایی (روستاهای چهارده و بالاجاده) بازدید به عمل آورد و فرایند آموزشی در این مدارس را از نزدیک بررسی نمود. سپس با حضور در آموزش و پرورش به اتفاق امید شهریاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی از پایگاه اسکان دائم فرهنگیان (خانه معلم) و هنرستان فنی حرفه ای بنیاد ۱۵ خرداد بازدید به عمل آورد.

امید شهریاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از عوامل دخیل در راه اندازی خانه معلم شهرستان کردکوی به ارائه گزارش مبسوط در این زمینه پرداخت. وی مهمترین هدف این مجموعه را، ارائه خدمات رفاهی مناسب برای قشر خدوم و زحمتکش فرهنگیان و همچنین ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرستان برشمرد.

احسان گوهری راد در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر بابت احداث خانه معلم شهرستان کردکوی گفت: این شهرستان با توجه به جاذبه‌های گردشگری زیاد یکی از قطب گردشگری استان است که همه ساله به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی و تابستانی پذیرای شمار زیادی از گردشگران از اقصی نقاط کشور است که خدمت رسانی مطلوب باید در اولویت اول این مجموعه قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در ادامه روند بازدید های خود از مدارس شهرستان کردکوی، از هنرستان بنیاد ۱۵ خرداد بازدید به عمل آورد و گفت: مدرسه ای به موفقیت می‌رسد که ارکان آن منسجم و کارآمد باشند. وی ادامه داد: مدارس باید در ابتدای سال تحصیلی دو الی سه هدف کاری در نظر داشته باشد و تا پایان سال تحصیلی این اهداف را به سرانجام برسانند.

گوهری راد در ادامه به ظرفیت کارگروه های تخصصی انجمن اولیا و مربیان اشاره داشت و گفت: تشکیل کارگروه تخصصی انجمن اولیا و مربیان می تواند به منظور بالا بردن مشارکت اولیای دانش آموزان در جهت تداوم آموزش در مدرسه نقش به سزایی داشته باشد.

گوهری راد همچنین با اشاره به استقرار پایه ۱۲ و اهمیت کنکور گفت: تمامی ارکان مدرسه باید تمام سعی و تلاش خود را با توجه به استقرار پایه ۱۲ و اهمیت آن در زمینه کنکور همت گمارند تا بتواند موفقیت لازم را کسب نمایند.

در پایان این بازدید احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان به همراه شهریاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی از چهار کلاس تازه تاسیس شده این مدرسه که به خاطر استقرار پایه ۱۲ احداث شده بازدید به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار