رونمایی از اولین لوح فشرده و آهنگ‌های زنگ همنوایی در شهرری

شهرری (پانا) - با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، رئیس اداره فرهنگی هنری و اردوهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ، وسایر مسئولین از لوح فشرده و آهنگ‌های زنگ همنوایی در مدرسه آیت الله غیوری واقع در ناحیه یک شهرری رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۹۴۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از اولین لوح فشرده و آهنگ‌های زنگ همنوایی در شهرری

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تشکر از کلیه عوامل تولید این اثر هنری با بیان اینکه استفاده از هنر نمایش و هنرهای آوایی نقش بسزایی در آموزش مفاهیم کلیدی دارد، افزود: ایجاد گروه‌های نمایشی و سرود در کلاس‌های درس می تواند در مسئولیت پذیری، تقویت روحیه کارجمعی و مشارکت در امور اجتماعی دانش‌آموزان بسیار مفید باشد.

او افزود: مفاهیم و ارزش‌های اخلاقی، انسانی، اسلامی و علمی با روش‌های نوین و با استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری مانند نمایش و سرود باید به دانش‌آموزان انتقال داده شود.

در ادامه درویش مسئول انجمن آوایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: این مجموعه صوتی همنوایی ویژه دوره‌های مختلف تحصیلی و شامل 11 قطعه آواز دسته جمعی با کلام و بی کلام است که کلیه آثار با صدای دانش آموزان و در محدوده صوتی نوجوانان طراحی شده و دو قطعه این مجموعه برای فرهنگیان و معلمان در نظر گرفته شده است.

در این مراسم قاسم‌پور رئیس اداره فرهنگی هنری و اردویی، مجیدی کارشناس هنرهای آوایی، قناعتیان کارشناس هنرهای نمایشی، عظیمی کارشناس هنرهای دستی و تجسمی وزارت آموزش و پرورش همچنین پوربخش رئیس اداره فرهنگی هنری و اردویی، قاسمی مسئول انجمن نمایش، نوروزی کارشناس فرهنگی هنری اداره کل، قدیری مسئول انجمن آوایی و موسیقی اداره ارشاد، نصیری رئیس و قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری نیزحضور داشتند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار