نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: بی شک ایران، در آینده به یکی از مراجع مهم علمی دنیا تبدیل خواهد شد

ارومیه (پانا)- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تحقق استقلال در جنبه های مختلف را از دستاورد های انقلاب اسلامی در ایران دانست.

کد مطلب: ۸۹۲۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: بی شک ایران، در آینده به یکی از مراجع مهم علمی دنیا تبدیل خواهد شد

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در مراسم شب شعر فاطمی و یادواره شهدای دانش اموز و فرهنگی شهرستان سلماس که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم این شهرستان در مسجد جامع سلماس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، گفت: تمام تبلیغات قدرتهای دنیا امروز برسر ناکارامدنشان دادن انقلاب اسلامی ایران است اما تاکنون موفق نشده اند در این 40 سال کاری از پیش ببرند .

حجت الاسلام قریشی بیان کرد: این عجز و ناتوانی امریکاست که اکنون حتی نمیتواند متحدان خود را علیه ایران یک صدا نگه دارد.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در طول 40سال، تصریح کرد: این عزت و افتخار انقلاب اسلامی است که هزاران مخالف جنبش سرمایه داری در فرانسه ادعا میکنند از انقلاب اسلامی ایران الگوگیری کرده اند .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: اینکه مردم ایران در برهه کنونی زیرفشار اقتصادی هستند برهیچکس پوشیده نیست اما باید بدانیم این وضعیت دوام نخواهد داشت و دشمن در جنگ اقتصادی خود علیه ملت عزتمند ایران نیز شکست خواهد خورد .

امام جمعه ارومیه بیان کرد: استقلال سیاسی، اجتماعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در دنیای کنونی بطور کامل محقق شده است و این از برکات و دستاوردهای بسیار مهم انقلاب اسلامی در میان کشورهای جهان است .

وی خاطرنشان کرد: ایران در طول 40 سال گذشته رشد قابل توجهی در رشد علم داشته است و مطمئنا در سالهای اینده ایران به یکی از مراجع مهم علمی دنیا تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: خداوند متعال در تمجید از مقام شامخ شهیدان سخنان متعددی فرموده اند و وعده حق الهی در این خصوص در سه کتاب اسمانی مطرح شده است که خداوند تبارک و تعالی خریدار جان مسلمانان و مومنانی است که در راه الهی در مقابل دشمنان ایستاده اند و جان خود را در راه خداوند تقدیم میکنند تا وارد بهشت شوند.

وی افزود: مجالس عزایی که برای سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می شود باید منجر به تقوا و خداترسی شود وگرنه در نزد پرودگار متعال ارزشی نخواهد داشت .

وی اذعان کرد: اگر انسان از مجالس عزا پیام بندگی و خداترسی دریافت نکند، درواقع هیچ بهره‌ای از این مجالس نبرده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار