شب شعر «زمستانه» در سردشت برگزار شد

ارومیه(پانا)-= رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت گفت: شب شعر «زمستانه» به همت انجمن فرهنگ و ادب این شهرستان در سالن آمفی تئاتر این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۵۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
شب شعر «زمستانه» در سردشت برگزار شد

کاوه حیاک افزود: در این شب شعر که با استقبال خوب فرهنگ دوستان، شاعران و هنرمندان این شهرستان برگزار شد 18 نفر از شاعران جوان و صاحب نام این شهرستان سروده های خود را تقدیم حاضران کردند.


وی با بیان اینکه این چهارمین شب شعر امسال بود که در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: پیش از این شب شعرهایی با عناوینی چون پاییزه و تابستانه در این شهرستان برگزار شده است و شاعران در هر شب شعر با توجه به محتوای آن سروده های خود را قرائت کرده اند.


حیاک با بیان اینکه این شب شعر در موضوعات آزاد برگزار شد، گفت: فراهم کردن بستر مناسب برای ارایه اشعار شاعران جوان، ایجاد زمینه تبادل افکار و اندیشه بین اصحاب فرهنگ و ادب شهرستان و همچنین تشویق شاعران جوان برای خودنمایی و ارایه آثار جدید از جمله اهداف برگزاری این شب شعرها بوده است.


وی اضافه کرد: 100 نفر از هنرمندان این شهرستان هم اکنون عضو صندوق هنرمندان هستند و 55 نفر از آنان بیمه دریافت می کنند و در سال جاری نیز مدارک 72 هنرمند دیگر ارسال شده است.


چهار انجمن موسیقی، ادبی، فرهنگ و ادب و نمایش زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سردشت در حال فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار