نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کنترل بیشتری برفضای کنسرت‌ها داشته باشد

ارومیه(پانا)- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خواستار کنترل بیشتر بر فضای کنسرت ها و محتوای فیلم های خانگی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

کد مطلب: ۸۸۱۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کنترل بیشتری برفضای کنسرت‌ها داشته باشد

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی صبح دوشنبه در جریان دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تخصص علمی و حساسیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با برداشتن گام های مثبت در حوزه فرهنگ همراه خواهد بود افزود: ارتقای کیفی نهادهای فرهنگی در کشور از جمله مهمترین نتایج این امر به شمار می رود.

وی با اشاره به کمبود کتابخانه در حوزه های علمیه استان عنوان کرد: وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی باید ضمن ایجاد کتابخانه و تجهیز آنها در حوزه های علمیه باید از کتابخانه های موجود حوزه های علمیه نیز حمایت کند.

حجت الاسلام قریشی در ادامه با اشاره به کارکرد ویژه مساجد و ضرورت توجه به فعالیت کانون های مساجد در کشور و استان گفت: کانون های مساجد می تواند به رونق این مکان های مقدس در بین جوانان کمک کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه افزود: کانون ها با بودجه ای نزدیک به صفر کار می کنند و این ظرفیت باید در سایه توجه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت شود.

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: تعداد کتابخانه های عمومی و همچنین تعداد کتاب ها به ویژه در بخش های حاشیه ای شهرهای آذربایجان غربی کم است و باید برنامه ریزی لازم برای افزایش تعداد آنها انجام گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر دو روزه به استان با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این استان دیدار می کند و ضمن آن از بخش های مختلف و طرح های در دست اجرای این حوزه بازدید می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار