برای اولین بار در کشور؛

تولید محتوای آموزش تصویری مهارت‌های پیشتازان سازمان دانش آموزی در شهرستان‌های استان تهران

ابوالحسن قلی زاده: نشاط، مهارت و خلاقیت از جمله ویژگی‌های این محتوای آموزشی است

تهران (پانا) - برای اولین بار در کشور و به همت سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران، آموزش مهارت‌های پیشتازان سازمان دانش آموزی بصورت تصویری تولید شد.

کد مطلب: ۸۸۹۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوای آموزش تصویری مهارت‌های پیشتازان سازمان دانش آموزی در شهرستان‌های استان تهران

ابوالحسن قلی‌زاده مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران گفت: با توجه به نیاز الگوی تصویری مناسب از فعالیت‌ها و مهارت‌های تشکیلاتی و با هدایت مدرسین کشوری و حضور دانش‌آموزان پیشتاز، فیلم آموزشی مهارت‌های تشکیلاتی با هدف یکسان‌سازی اجرای مهارت‌ها و ارائه الگوی مناسب به مربیان و دانش‌آموزان و یادگیری و فهم بهتر مهارت‌ها، اقدام به تولید این محتوای آموزشی کردیم.

او ایجاد نشاط و شادابی در برنامه‌های مدرسه و ایجاد خلاقیت در اجرای فریادهای شادی و بازی‌های گروهی را از جمله اهداف تولید این فیلم آموزشی عنوان کرد و گفت: انتقال آموزش‌ها به درون مدرسه و آموزش یاور مربیان از جمله کاربردهای این فیلم آموزشی است.

نشاط، مهارت و خلاقیت با پیشتازان عنوان محتوای تصویری است که به همت همکاران سازمان دانش آموزی شهرستان‌های استان تهران برای اولین بار تولید شده که محتوای آموزشی آن عبارت است از: گارد پرچم، گارد استقبال، مهارت صف جمع، فرامین گنگ، فریاد شادی، سرود نمایشی، آیین بله‌خوانی، آیین نه‌گویی، بازی‌های گروهی و فریاد شادی‌های نوین که مورد استقبال پیشتازان سراسر کشور قرار گرفته است.

همکاران و دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور برای تهیه این DVD آموزشی می‌توانند با شماره‌های؛ ۰۲۱۵۵۱۸۷۲۳۹ و شماره همراه ۰۹۱۹۵۳۹۴۷۳۰ تماس حاصل فرمایند.

قیمت این محصول فقط ۵ هزار تومان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار