مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران خبر داد؛

تشکیل 42 گروه ویژه پیشتازان در شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - به منظور آمادگی برای حضور و مشارکت فعال پیشتازان در برنامه های رسمی استانی و کشوری، سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران اقدام به تشکیل و آموزش پیشتازان ویژه این استان نموده است.

کد مطلب: ۸۷۵۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل 42 گروه ویژه پیشتازان در شهرستانهای استان تهران

ابوالحسن قلی زاده مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران با اعلام این خبر، گفت: با حضور یک گروه 17 نفره پیشتاز پسر و یک گروه 17 نفره پیشتاز دختر از هر شهرستان، آموزش گروه های ویژه استان آغاز شده است.

قلی زاده اظهار داشت: حضور 720 دانش آموز برتر پیشتاز در این آموزشها در قالب 42 گروه ویژه پیشتاز دختر و پسر و انجام فعالیت های تشکیلاتی پویا و بانشاط در قالب دانش تشکیلاتی، مهارتی و معرفتی در همه مناطق و همچنین حضور و مشارکت فعال این پیشتازان در همه عرصه های استانی و کشوری از جمله دستاوردهای این کارگاه ها می باشد.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران با اشاره به اینکه این گروه های ویژه بعد از اینکه به لباس فرم کامل تشکیلاتی ملبس شدند در قالب گروه های 17 نفره ابتدا در مدارس و سپس در شهرستان آموزش های اولیه را خواهند دید و سپس در اردو های نیمه متمرکز استان با این مهارت ها آشنا خواهند شد، افزود: برگزاری اردو های قطبی برای تثبیت این مهارت ها بسیار حائز اهمیت است.

آشنایی با هویت ویژه پیشتازان، مهارت نظام جمع، گارد استقبال، گارد پرچم و چند فریاد و شادی و بازی های گروهی از جمله آموزش هایی است که گروه های ویژه مناطق در اردو های قطبی فرا می گیرند.

برگزاری اردوی آموزش گروه های ویژه در 5 قطب

قلی زاده افزود: ناحیه یک ری، پاکدشت، شهریار، ناحیه یک بهارستان و دماوند 5 قطب برگزاری این اردو ها هستند که تا امروز در دو قطب اول این آموزش های ویژه برگزار شده و نتایج قابل قبول و امیدوار کننده ای برای استان به همراه داشته و امیدواریم در 3 قطب دیگر نیز این آموزش ها در قالب کار تیمی با حضور منسجم مناطق به خوبی برگزار شود.

گزارش تصویری قطب 1(ناحیه یک ری)

گزارش تصویری قطب 2(پاکدشت)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار