دوره آموزشی  یاور مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی شهرستان  بیرجندبرگزار شد

بیرجند(پانا)-مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان بیرجند از برگزاری دوره آموزشی ویژه یاورمربیان پیشتاز دختر سازمان دانش آموزی با حضور 400یاورمربی دختر  درسه مقطع تحصیلی خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی  یاور مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی شهرستان  بیرجندبرگزار شد

محمدرضاامیرآبادی در حاشیه برگزاری این دوره در گفتگو با خبرنگار پانااظهار داشت: دوره آموزشی یاور مربیان پیشتاز دختر ویژه 400 نفر از یاورمربیان پیشتاز دختراز مدارس ابتدایی، متوسطه اول ومتوسطه دوم در شهر بیرجند برگزار شد.


وی ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور یاور مربیان پیشتاز مدارس با هدف توانمند کردن اعضا برای بهتر زندگی کردن و باهم زیستن، به منظور تقویت هرچه بیشتر قابلیت های فردی و گروهی جهت حضور مفید و موثر در اجتماع و ایجاد نشاط در بین دانش آموزان بخصوص در فعالیت‌های اجتماعی می باشد.


مسئول سازمان دانش آموزی بیرجند گفت: از ویژگی های بارز این دوره میتوان به تدریس مباحث توسط پیشتازان حاضر در اردوی ملی سال ۹۷ اشاره کرد و نیز نشان و لوح تقدیر وزارتی در این دوره به مربیان اعطا شد.


وی افزود: این دوره از کیفیت بسیار خوب و بالایی برخورداربود و با برنامه ریزی مناسب مداومت داشت تا دانش آموزان بهره ها کافی را از وجود مربیان ببرند.


امیرآبادی ادامه داد: تاریخچه سازمان دانش آموزی و هویت سازمانی ، آشنایی با سایت سازمان دانش آموزی، آموزش حاملان قرآن و حلقه نور، آموزش گارد پرچم ، آموزش سرود و فریادهای شادی و آموزش گره زنی و چوب بندی از جمله مباحث ارائه شده در کارگاه آموزشی برای یاورمربیان پیشتاز بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار