برگزاری کارگاه های توانمند سازی تحصیلی، روانی- رفتاری دانش آموزی در مدارس استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از برگزاری کارگاه های توانمند سازی تحصیلی، روانی- رفتاری دانش آموزی در مدارس این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۹۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه های توانمند سازی تحصیلی، روانی- رفتاری دانش آموزی در مدارس استان اردبیل

مصطفی کافی هدف از برگزاری این کارگاه ها را در راستای ایجاد شوق و انگیزه بیشتر درذ زمینه های تحصیلی دانش آموزان، آسیب شناسی مشکلات تحصیلی دانش آموزان و برنامه ریزی در جهت حل آن، افزایش سطح سلامت روانی دانش آموزان ، اولیا و کارکنان مدارس، کاهش میزان شیوع آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان، ایجاد روحیه مثبت اندیشی بمنظور بهبود بخشی به وضعیت تحصیلی دانش آموزان از طریق افزایش سطح سلامت روان دانست .

او افزود: توانمندسازی مهارت های روانی- رفتاری به منظور آموزش مهارت های خود تنظیمی و مهارت های زندگی است که به موجب آن باعث می شود که افراد در موقعیت های مختلف عاقلانه و صحیح رفتار کرده تا بتوانند انگیزه ها و علایق خود را کنترل کنند.

بگفته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل تا بحال تعداد 40 کارگاه دانش آموزی برای دانش آموزان در سال تحصیلی 98-97، با محوریت مهارت خودآگاهی، مهارت مقابله با استرس، مدیریت هیجانات، برقراری ارتباط موثر بین فردی، خود مدیریتی برای 1200 نفر از دانش آموزان اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار