آمادگی آموزش و پرورش مراغه برای برگزاری کلاس های آموزش خانواده

مراغه (پانا)-معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه از آمادگی این مجموعه برای برگزاری کلاس های آموزش خانواده با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی برای کارکنان ادارات و نهاد های این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۵۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی آموزش و پرورش مراغه برای برگزاری کلاس های آموزش خانواده

جلیل اسلامی در شورای آموزش و پرورش مراغه گفت: در سه سال اخیر بیش از 400کلاس آموزش خانواده به همت آموزش و پرورش مراغه و با مشارکت نیروی انتظامی ،اورژانس 115،آتش نشانی ،هلال احمر و اداره بهزیستی برگزار شده است.

وی افزود : در سال جاری آموزش و پرورش مراغه با بیش از 70نفر کارشناس خانواده ،مشاور و روانشناس مجرب آماده برگزاری کلاس های آموزش خانواده با رویکرد مهارت آموزی و کاهش آسیب های اجتماعی برای سایر ادارات می باشد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کلاس های تقویتی در مدارس گفت: برگزاری این کلاس ها واقعیتی انکار پذیر در مدارس بوده و این امر بایستی با نظارت آموزش و پرورش و شورای مدارس به اجرا در آید.

وی هدایت دانش آموزان به کلاس های تقویتی توسط معلمان در خارج از مدرسه را خط قرمز آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد : در صورت اجبار برای برگزاری کلاس های تقویتی برای دانش آموزان با متخلفان برخورد خواهد شد لیکن برگزاری این کلاس های کمک آموزشی اختیاری و با موافقت اولیا و شورای مدرسه ممکن خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش مراغه در ادامه از ممنوعیت ایجاد مدارس غیر دولتی در نقاط پر ترافیک شهری خبر داد و گفت: در این راستا بر اساس مصوبه جلسات شورای آموزش و پرورش و شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی ،صدور مجوز برای راه اندازی مدارس غیر دولتی در این شهرستان در جهت کاهش ترافیک شهری ،بر اساس آمایش سرزمینی امکان پذیر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار