شورای آموزش و پرورش جز ءشوراهای تاثیر گذار جامعه است

مراغه (پانا)-معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: جلسات شورای آموزش و پرورش با توجه به قوانین و مقررات و ماهیت کار ،جز ء شوراهای تاثیر گذار جامعه محسوب می شود.

کد مطلب: ۸۸۳۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
شورای آموزش و پرورش جز ءشوراهای تاثیر گذار جامعه است

حمید شکری در جلسه شورای آموزش و پرورش مراغه گفت: جلسات شوراهای آموزش و پرورش در راستای بهبود کیفیت و ارائه خدمات آموزشی و پرورشی برگزار می شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش مراغه با بیان اینکه در حوزه های اجتماعی ،زیر ساخت آموزش و پرورش است ،افزود : ادارات و نهاد های عضو شورای آموزش و پرورش ، در راستای افزایش کمی و کیفی آموزشی ،تعامل و ارتباط خود با آموزش و پرورش را تنگاتنگ کنند.

وی افزود : برنامه های آموزش و پرورش را بایستی هدف گذاری کرد تا گام های اصلی و اساسی برای ارتقای آموزشی ،تربیت دانش آموزان با رویکرد تربیت اسلامی و کاهش آسیب های اجتماعی برداشته شود.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه با بیان اینکه بازدید و نظارت های مستمر از سیستم گرمایشی مدارس انجام می گیرد ،گفت: در 4سال اخیر بالای 70مدرسه این شهرستان به سیستم گرمایشی پکیج مجهز شده اند.

جلیل اسلامی افزود : بخاری های چکه ای از تمامی مدارس این شهرستان حذف شده و هم اکنون بجای آن ها بخاری های استاندار نصب شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در دهه فجر سال گذشته 23هزار دانش آموز مراغه در قالب 40برنامه جنگ شادی شرکت کردند ،گفت: امسال در آستانه جشن 40سالگی انقلاب اسلامی ،برنامه ریزی لازم برای برپایی با شکوه برنامه های دهه مبارک فجر در مدارس شهری و روستایی بخش مرکزی و سراجو انجام گرفته است.

اسلامی ادامه داد: امسال همچنین مراسم ابتکاری جشن تکلیف دانش آموزان مدارس و مناطق محروم در قالب 4برنامه با حضور مسئولین کشوری در این شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار