نشست روسای انجمن های ورزش دانش آموزی استان کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)-باحضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان، نشست روسای انجمن های ورزش دانش آموزی استان با هدف تشریح برنامه های سال جاری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۲۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست روسای انجمن های ورزش دانش آموزی استان کردستان  برگزار شد

اولین نشست روسای انجمن های ورزش دانش آموزی استان کردستان با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان ، روسای اداره تربیت بدنی و هیات ورزش دانش آموزی استان و روسای انجمن های ورزش دانش آموزی در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

در این نشست افشین خوشگوار، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات روسای انجمن های ورزش دانش آموزی استان، از انجمن های ورزش دانش آموزی به عنوان بازوان اجرایی معاونت تربیت بدنی و سلامت نام برد و گفت: انجمن های ورزشی نقش مهمی در موفقیت های ورزش دانش آموزی استان داشتند .

وی با تاکید بر اینکه نقش انجمن های ورزشی نباید به برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی بسنده شود؛ اظهار داشت: انجمن های ورزشی باید با جذب حداکثری و دفع حداقلی دانش آموزان از تمام ظرفیت های و پتانسیل ها استفاده کنند.

خوش گوار با بیان اینکه ایجاد نشاط، شادابی، تحرک و سرزندگی هدف کلی برنامه های تربیت بدنی و سلامت است؛ ورزش را تنها عرصه ای دانست که دانش آموزان با شوق و علاقمندی خاصی آن را انتخاب می کنند؛ گفت: اجرای برنامه های درس تربیت بدنی، برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی، المپیاد ورزش دانش آموزان و اجرای حیاط پویا می تواند در رسیدن به این هدف کمک کند.

وی از کسب رتبه عالی استان کردستان در اجرای برنامه های حوزه تربیت بدنی و سلامت خبر داد و گفت: امسال در مسابقات ورزش دانش آموزی نیز توانستیم برای دومین سال پیاپی رتبه اول منطقه ای و برای اولین بار رتبه هفتم کشوری را به دست آوریم.

خوش گوار هدف گذاری درست، کارگروهی، برنامه ریزی دقیق و حساب شده، درایت و دلسوزانه عمل کردن دست اندرکاران حوزه تربیت بدنی را از عوامل کسب این موفقیت ارزشمند عنوان کرد و گفت: برای کسب این عنوان از حداقل امکانات موجود نهایت استفاده و بهره برداری شده است.

در ابتدای این نشست محمد طاهر فیضی رئیس هیات ورزش های دانش آموزی استان کردستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات یک ساله روسای انجمن های ورزش دانش آموزی استان در برگزاری مسابقات، کسب عنوان ارزشمند مقام اول منطقه ای و هفتم کشوری در مسابقات ورزش های دانش آموزی استان کردستان را تبریک گفت.

فیضی ابتدا گزارشی کامل از عملکرد هیئت ورزش دانش آموزی در سال گذشته ارائه و در ادامه به تشریح برنامه های ورزش دانش آموزی در سال جاری پرداخت و در ادامه هریک از روسای انجمن های ورزش دانش آموزی استان نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار