حمیدی :در نظام اسلامی باید فرصت خدمت به مردم را مغتنم بشماریم

تهران (پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت:مسئولیت در جمهوری اسلامی بدهکاری به خون شهدا،آرمانهای امام راحل و اندیشه های ناب رهبری می باشد.

کد مطلب: ۸۷۲۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
حمیدی :در نظام اسلامی باید فرصت خدمت به مردم را مغتنم بشماریم

در این مراسم مهرزاد حمیدی درسخنانی اظهارداشت: مراسم امروز به مناسبت تقدیرازخدمتگزاران صدیق جمهوری اسلامی می باشد و همگان می دانیم که معنویت کار با درنظر گرفتن رضای خداوند در نظام اسلامی محقق می شود و این دیدگاه در غرب جایگاهی ندارد.

وی درادامه افزود: مسئولیت در جمهوری اسلامی بدهکاری به خون شهدا، خانواده معزز شهدا، آرمانهای امام راحل و اندیشه های ناب رهبری می باشد و می بایست در نظام اسلامی فرصت و نعمت خدمت به مردم را مغتنم بشماریم.

حمیدی در رابطه با وضعیت شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: ما می دانیم مدیری که در اداره کل یا مناطق مسئولیت به عهده می گیرد با مواردی ازجمله، رنگین کمان اقوام، تنوع فرهنگی ،حوزه سیاسی، نظرات ائمه جمعه روبرو می باشد و مدیر باید در این زمینه هدایت و راهبری کافی را داشته باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: در شرایطی که تمام دنیا با تحریم و تحریکات درشبکه های گوناگون می خواهند مارا به نوعی از صحنه خارج کنند، ما می بایست در آموزش و پرورش انسجام و گفتمان سازی را در راس برنامه های خود قرار دهیم.

بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش نیروی انسانی می باشد

در ادامه این مراسم که درسالن آیت الله رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزارشد، عبدالرضا فولادوند مدیر کل سابق اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز درسخنانی اظهارداشت: درطول سالهای خدمت خودسعی نمودم از حاشیه به دور باشم و آموزش و پرورش را ثروت زیر بنایی می دانم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه موفقیت امروز ما در صحنه ادارات کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، مرهون حمایت همه جانبه مجموعه نیروهای مخلص آموزش و پرورش می باشد، افزود: بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش نیروی انسانی می باشد و می بایست در نظام اسلامی و پیشگاه عدل الهی فرصت مغتنم خدمت به مردم را از دست ندهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار