مدیر کل جدیدآموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

رمز موفقیت خدمت در آموزش و پرورش، انسجام و توجه ویژه به نیروی انسانی می باشد

تهران (پانا)- مدیر کل جدیدآموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت:بزرگترین اولویت ما در آموزش و پرورش توجه به نیروی انسانی باتجربه ، ایثارگر و دلسوز می باشد.

کد مطلب: ۸۷۲۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
رمز موفقیت خدمت در آموزش و پرورش، انسجام  و توجه ویژه به نیروی انسانی می باشد

محمد صید لو در سخنانی با گرامیداشت هفته وحدت و تشکر از اعتماد وزیر آموزش و پرورش به وی اظهار داشت: حضور من در پست جدید نتیجه زحمات مسئولین قبلی می باشد و کار در این صحنه با برنامه ریزی و به صورت تیمی با موفقیت همراه خواهد بود.

وی درادامه افزود: من بعنوان فردی که در یکی از روستاهای همین استان متولد شدم و رشد کرده ام و بیست و هفت سال افتخار خدمت در کسوت معلمی را در کارنامه خود دارم ،اعتقادم بر این است که رمز موفقیت خدمت در آموزش و پرورش نتیجه انسجام و توجه ویژه به نیروی انسانی می باشد.

صیدلو درتشریح برنامه های کاری خوداضافه کرد: ما نباید این تفکر را داشته باشیم که در پی هر تغییر اتفاق ویژه ای به وقوع خواهد پیوست و باید بدانیم اتفاق مثبت جدید هم با هنر ارتباط گرفتن ما برقرار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: ما در هر جایگاهی که قرار بگیریم نتیجه اعتماد نظام اسلامی به ما است و مردم هم باید بازخورد مثبتی از این انتخاب به صورت ملموس مشاهده کنند.

وی بر ضرورت حذف تشریفات زائد و عدم سیاسی کاری در نظام آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت : نباید کاری کنیم که شان آموزش و پرورش زیر سوال برود و در زمینه حل مشکلات مناطق نیز می بایست اولویت بندی داشته باشیم و سعی کنیم که شهرستانهای ما در بسیاری از موارد که امکانش را دارند بصورت مستقل عمل کنند.

صیدلو خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت و شرایط ویژه ای که وجود دارد، استان ما از نظر منابع مالی در شرایط ضعیفی است و می بایست به دنبال کشف ظرفیت های خاص هر منطقه باشیم تا بتوانیم در جهت تعالی و رشد فضاهای مناسب آموزشی تلاش کنیم و از این فرصت خدمت به مردم نهایت بهره را ببریم.

شایان ذکر است در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل سابق و جدید آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران که در سالن آیت الله رفسنجانی اداره کل شهرستانهای تهران برگزار شد، حکم انتصاب محمد صیدلو توسط مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به وی ابلاغ شد و از زحمات عبدالرضافولادوند نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار