مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد: بازنشستگی 3400 معلم در آذربایجان شرقی

کلنگ زنی ساخت ۱۸ کلاس درسی در بناب

تبریز (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: با وجود کمبود 3 هزار و 400 نیرو به خاطر بازنشسته شدن، تمامی کلاس های درسی با برنامه ریزی های صورت گرفته دارای معلم هستند.

کد مطلب: ۸۶۹۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد: بازنشستگی  3400 معلم  در  آذربایجان شرقی

جعفر پاشایی پیش از ظهر امروز در جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با بیان اینکه مدیرموفق با کمترین امکانات بیشترین بهره وری را دارد، با اشاره به شعار خواستن، توانستن است، افزود: برای رسیدن به اهداف بایستی همت جمعی، تلاش شبانه روزی و هماهنگی بین بخشی داشت.

وی گفت: تحقق برنامه ریزی ها در گرو اولویت بندی است و با اولویت مسیر برای رسیدن مشخص و راحت تر می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، ایمان و اراده را در رسیدن به هدف مهم دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش به تنهایی قادر بر حل مشکلات نیست و نیازمند کمک سایر نهادها و خیرین است.

پاشایی با تاکید بر اینکه یکی از رسالت های مهم ما تکریم شان و منزلت فرهنگیان است، شناسایی اولیا بی سواد، پوشش تحصیلی، نرخ گذر تحصیلی، نرخ تکرار پایه و انسداد مبادی بی سوادی و نظارت بالینی و توجه به سیستم ایمنی گرمایش مدارس را خواستار شد.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان خاطرنشان شد: نرخ رشد باسوادی استان در سنین (۱۰-۴۹ سال) از سال ۸۵ تا ۹۰(نیم درصد) و از سال ۹۰-۹۵(۲/۵ درصد) است.

کلنگ زنی ساخت 18 کلاس درسی در بناب

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش بناب نیز گفت: 56 کادر اداری و یک هزار و 700 فرهنگی شاغل در مدارس بناب مشغول فعالیت هستند و در پروژه بازگشایی مدارس امسال رتبه سوم را کسب کردیم.

محمود قهرمانی به پروژه های خیرساز این منطقه نیز اشاره ای داشت و افزود: در هفته ی گذشته یک مدرسه 12 کلاسه، یک مدرسه 6 کلاسه کلنگ زنی شد که تا مهر سال آینده به سیستم آموزشی اضافه می شوند.

وی اذعان داشت: با توجه به کمبود نیرو در منطقه باز هم هیچ کلاس درسی بدون معلم نمانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار