راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در تبریز

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: عوامل حفظ و رشد انقلاب برای دانش آموزان تبیین شود

تبریز(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان بر ضرورت تبیین عوامل حفظ و رشد انقلاب اسلامی برای دانش آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۶۷۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: عوامل حفظ و رشد انقلاب برای دانش آموزان تبیین شود

جعفر پاشایی در حاشیه مراسم راهپیمایی استکبار ستیزی در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران بوده و مردم باحضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و در راس آن آمریکا و دست نشانده داخلی و خارجی آنها می زنیم.

وی تصریح کرد: ما باید دانش آموزان را با آموزه های اسلامی، متون اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری و عواملی که باعث شد انقلاب اسلامی پایدار باشد و روز به روز به اوج برود، آشنا کنیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: پیروی از منویات مقام معظم رهبری، پاسداری از خون شهدا و حفظ ارزشهای انقلاب وظیفه تک تک مسئولین جمهوری اسلامی است.

مراسم ضد استکباری یوم ا... 13 آبان از ساعت 9:30 صبح امروز با حضور مدیر کل و کارکنان حوزه ستادی و نواحی و دانش آموزان از مقابل اداره کل آموزش و پرورش همراه با آحاد مردم آغاز شد.

گفتنی است، در این همایش عظیم فرهنگیان و دانش آموزان هم صدا با آحاد مردم با شعار های «مرگ بر آمریکا» و «هیهات منا الذله» نفرت و انزجار خود را از جنایات آمریکا علیه ملتهای مظلوم بویژه مردم ایران ابراز داشتند.

راهپیمایی کنندگان همچنین با شعار های"ما همه سرباز تواییم خامنه ای،گوش به فرمان تواییم خامنه ای " و"این همه لشکرآمده ،به عشق رهبر آمده " حمایت و پشتیبانی قاطع خود را از فرمایشات مقام معظم رهبری در حفظ وحدت وهمدلی و هوشیاری در مقابل دسیسه دشمنان اعلام کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار