مدیرکل هواشناسی استان اردبیل:

سرعت تندباد در اردبیل به ۱۰۰ کیلومتربر ساعت می‌رسد

اردبیل (پانا) - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان ازروز جهارشنبه وزش بادهای تند استان را فرا می‌گیرد و سرعت باد به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد.

کد مطلب: ۸۶۴۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
سرعت تندباد در اردبیل به ۱۰۰ کیلومتربر ساعت می‌رسد

علی دولتی‌مهر اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان ازروز چهارشنبه وزش بادهای تند استان را فرا می‌گیرد و سرعت باد از بعد از ظهر فردا به 100 کیلومتربر ساعت می‌رسد و شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، نیر، نمین، سرعین و کوثر را فرا می‌گیرد .

وی از وزش بادهای گرمیج همراه با گرد و خاک نیز خبر داد و بیان کرد: اوج شدت وزش باد روز پنج شنبه از ظهر تا شب با سرعت 60 تا 72 کیلومتر بر ساعت خواهد بود و از ظهر جمعه ضمن کاهش سرعت وزش باد بارش باران را تا روز قبل از ظهر روز شنبه پیش‌بینی می‌کنیم که در برخی مناطق استان تداوم می‌یابد و همراه با رعد و برق خواهد بود .

مدیرکل هواشناسی استان از پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات بالای 1600 متری استان خبر داد و گفت: از روز شنبه کاهش دید با ایجاد مه غلیظ و ابری بودن هوا انتظار می‌رود که همراه با کاهش 15 تا 18 درجه‌ای محسوس دما خواهد بود .

دولتی‌مهر تصریح کرد: از دستگاه‌های مربوطه و هم‌استانی‌ها انتظار داریم که تمهیدات لازم را در نظر بگیرند تا خسارت‌های کم‌تری را در استان شاهد باشیم تا مشکل قابل توجهی در استان به دلیل وزش تند باد و کاهش محسوس دما رخ ندهد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار