فرمانده انتظامی گنبدکاووس

رشد ۷ درصدی جرائم فضای مجازی در گنبدکاووس

گرگان (پانا) - در ۶ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، جرایم فضای مجازی رشدی ۷ درصدی پیدا کرده است.

کد مطلب: ۸۶۰۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
رشد ۷ درصدی جرائم فضای مجازی در گنبدکاووس

سرهنگ محمود علی‌فر در دیدار مردمی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مسجد هاشمی این شهر اظهارداشت: در خدمت مردم بودن و خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد نظم و انضباط برای مردم، وظیفه نیروی انتظامی است و به آن افتخار می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به شعار امسال نیروی انتظامی" پلیس مقتدر، امین مردم" اقتدار نیروی انتظامی بر مبنا جامعه محوری و مردمی بودن آن است و باید نیروی انتظامی رابطه صمیمانه و تعامل خوبی با مردم داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس بیان داشت: دیدار و ملاقات‌های مردمی سبب ارتباط بهتر و صمیمانه‌تر بین مردم و نیروی انتظامی شده و این ارتباط موجب می‌شود تا مردم به نیروی انتظامی اعتماد کرده و مشارکت بیشتری در کاهش وقوع جرم و کشفیات داشته باشند.

وی گفت: با همکاری همکاران نیروی انتظامی و مشارکت مردم اقدامات مناسبی برای مبارزه با وقوع جرم، صورت گرفته که در 6 ماهه نخست امسال نزاع و درگیری 27 درصد در سطح شهرستان کاهش یافته است.

علی‌فر ادامه داد: سرقت به عنف 25 درصد و سرقت‌های مهم 12 درصد کاهش داشته و سرقت‌های خرد 3 درصد افزایش یافته است که تلاش داریم تا با اطلاع‌رسانی به مردم آمار این سرقت را کاهش دهیم.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس افزود: با توجه به اینکه در حوزه جرایم فضای مجازی 7 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم. پلیس فتا با همکاری آموزش و پرورش در تمام مدارس آموزش‌های لازم برای کاهش وقوع این جرایم را انجام خواهدداد ضمن اینکه در مساجد و اماکن عمومی نیز به مردم جهت جلوگیری از وقوع چنین جرایمی اطلاعات لازم داده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار