آیین مهر عاطفه ها در شهرقدس برگزار شد

شهرقدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در مراسم جشن عاطفه ها گفت: انسان های بخشنده با بخشش خود مورد لطف حق تعالی قرار می گیرند.

کد مطلب: ۸۵۹۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین مهر عاطفه ها در شهرقدس برگزار شد

همزمان با سراسر کشور آیین مهر عاطفه در شهرستان قدس با حضور مسئولین شهر قدس در مدرسه ابتدایی سعادت آموزش پرورش منطقه برگزار شد.

صادق محمدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: ما باید دستان نیازمندان را گرفته و به هم نوعان خود کمک کنیم چرا که این است توصیه دین اسلام به شیعیان، جای افسوس است که هموطنان ونزدیکان ما در سختی به سر می برند و ما در در رفاه و آسایش هستیم.

وی در ادامه افزود: انسان های بخشنده با بخش خود مورد لطف حق تعالی قرار می گیرند چرا که عنایت ویژه پروردگار مورد توجه انسان هایی است که توانایی بخشش از مال دنیوی خویش دارند قرار می گیرد.

محمدی گفت: امروزه در همه جای کشور ما کسانی هستند که توانایی بخشش دارایی های خویش را دارند و به دیگران کمک می کنند لذا جامعه ما زمانی ایده عال خواهد شد که تمامی اقشار جامعه از امکانات برخوردار باشد.

در ادامه آیت الله رستگار مسئول جمع آوری، زکات شهرستان قدس اظهار داشت: امروز شما عاطفه های خودتان را جشن می گیرید،شما مهربانی های خود را بین آن هایی که نداشته اند تقسیم کرده اید، زمانی که در سختی ها و فشار اقتصادی و روزهای تحریم به سر می بریم باید بتوانیم به دیگران کمک کنیم.

در پایان این مراسم مسئولین این شهرستان کمک های نقدی خود را در صندوق جمع آوری کمک های نقدی اهدا کردند

/خبرنگار: پردیس سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار