مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار:

یکی از زیباترین برنامه‌های پرورشی و ‌تربیتی در مدارس، برگزاری جشن عاطفه‌ها است

شهریار (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در مراسم جشن عاطفه‌ها که در‌ دبستان شهید اندرزگو این منطقه برگزار شد، یکی از زیباترین برنامه‌های هرساله معاونت پرورشی و تربیتی در مدارس را برگزاری جشن عاطفه‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۳۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
یکی از زیباترین برنامه‌های پرورشی و ‌تربیتی در مدارس، برگزاری جشن عاطفه‌ها است

مراسم جشن عاطفه ها در شهرستان شهریار با حضور محسن نوروزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار، مسعود سرافراز امام جمعه شهر باغستان، عزیز شاکری رئیس کمیته امداد شهرستان شهریار و جمعی از مسئولین شهر باغستان در مدرسه شهید اندرزگو نصیرآباد برگزار شد.

نوروزی در آغاز صحبت‌های خود بازگشایی مدارس را به دانش‌آموزان تبریک گفت و اظهار کرد: امسال بعد از نزدیک به دو سال آموزش غیرحضوری، بار دیگر شاهد حضور دانش آموزان در کلاس های درس هستیم و امید داریم همواره دانش آموزان در سلامتی کامل باشند و دیگر کلاس ها به صورت غیرحضوری برگزار نشود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار بیان کرد: امروز جشن عاطفه‌ها، روز تقسیم عاطفه‌ها با دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت، روز اشتراک مهربانی‌ها, روز باز کردن گره‌های بزرگ با دستان کوچک شماست که یکی از زیباترین برنامه‌های معاونت پرورشی و تربیتی در مدارس، برگزاری جشن عاطفه ها است.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما امروز هدایایی را به دانش آموزان نیازمند تقدیم می‌کنید که انشاالله مقدمه‌ای شود برای اینکه در آینده شما از خیرین مدرسه ساز باشید و به دانش آموزان این مرز و بوم خدمت کنید.

نوروزی هدف از برگزاری مراسم جشن عاطفه ها را نوع‌دوستی و مهر‌ورزی خواند و افزود: جشن عاطفه ها میزبانش صفا و معرفت همه میهمانان است، جشنی که همه دلها از یکرنگی وصفا پرشده است.

در پایان مراسم دانش‌آموزان کمک های نقدی و غیر‌نقدی خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

دانش‌آموز خبرنگار: هستی شاکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار