مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش ملارد:

جشن عاطفه‌های مهر امسال با بی‌مهری کرونا برگزار شد

ملارد(پانا)- مراسم جشن عاطفه‌ها که هر ساله در اوایل ماه مهر و جهت تامین وسایل موردنیاز دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شد، امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس رونق کمتری داشت.

کد مطلب: ۱۱۲۹۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌های  مهر امسال با بی‌مهری کرونا برگزار شد

هرساله و در اوایل فصل پاییز جشن پرمهر عاطفه‌ها جهت کمک به دانش‌آموزان با شرایط مالی نامناسب برگزار می‌شود و کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده به آنها تحویل داده می‌شود. به همین مناسبت به سراغ مرضیه حافظی مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ملارد رفتیم تا درباره برگزاری این جشن در شرایط کرونایی صحبت کنیم.

حافظی در گفت و گو با پانا می‌گوید: امسال با توجه به شرایط خاص جامعه و شیوع بیماری، کلیه مراحل جشن از ارسال بخشنامه و اطلاع‌رسانی به همکاران و خانواده‌ها بصورت مجازی بوده و کمک‌ها بصورت واریز به شماره حساب کمیته امداد یا مدارس موردنظر انجام شد.
او در پاسخ به این سوال که چه تعدادی از مدارس در این برنامه خداپسندانه شرکت کردند، گفت: متأسفانه بخاطر شرایط موجود تعداد مدارس شرکت ‌کننده خیلی کمتر از سالهای گذشته بود و آنها هم مدارسی بودند که جمعیت بیشتری داشتند و با جذب حمایت خیرین در این جشن شرکت کرده بودند. حتی مسئولین و خانواده‌های با استطاعت مالی بهتر هم مشارکت کمتری داشتند.
حافظی افزود: به منظور بهبود میزان کمک‌ها در شرایط کرونایی و با توجه به پایین بودن سطح اقتصادی و مالی دانش‌آموزان این منطقه یک راه حل این است که مدیران، خیرین منطقه را به مشارکت حداکثری دعوت کنند. همچنین او ادامه داد: امسال همکاران اداری آموزش و پرورش ملارد درصدی از حقوق ماهیانه خود را به این دانش‌آموزان جهت تامین لوازم آموزش غیرحضوری اهدا کردند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار