میزبانی 4100 واحد آموزشی از جشن مهر عاطفه‌ها

تهران (پانا) - مراسم مهر عاطفه‌ها با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند، با حضور مسئولان آموزش و پرورش و کمیته امداد در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شایسته منطقه ۱۱ برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۹۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی 4100 واحد آموزشی از جشن مهر عاطفه‌ها

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در مراسم امروز عباسعلی باقری، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، اردشیر دهقانی و سیدهادی دلبری معاونان فعالیت‌ها و هماهنگی سازمان دانش‌آموزی، ابوالقاسم رستگار مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کشور و دیگر مسئولان حضور داشتند‌.

عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم گفت: همه ما درمانده‌ایم تا وقتی که به خدا نزدیک شویم. مانند قطره‌ای که تا به خدا برسیم به آرامش رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به خداوند باید به سمت صفات خداوند برویم.

باقری افزود: جشن عاطفه‌ها برای افرادی است که به خداوند نزدیک‌تر هستند. افرادی که کریم هستند نیز به خدا نزدیک‌تر خواهند بود.

کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران نیز از میزبانی ۴ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی برای برگزاری جشن مهر عاطفه‌‌ها خبر داد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم گفت: «امروز با هماهنگی و همکاری کمیته امداد، سازمان دانش‌آموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه مهر عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود که امیدواریم این کارهای شایسته تداوم پیدا کند.»

عبدالرسول کریمی ادامه داد: «هرچه درباره بحث احسان و نیکوکاری کار کنیم، کم است. این بحث یکی از نکات مهمی است که دین ما بر آن تاکید دارد. اجرای سنت الهی، معامله سودمند یا خداوند، حق مال و احساس خودارزشمندی از جمله تاکیدات و اهمیت انفاق و نیکوکاری است.»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران بر توجه بیشتر به نیازمندان تاکید کرد و گفت: «جشن مهر عاطفه‌ها در ۴ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی در حال اجراست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار