حضور 1200 دانش آموز کلاس اولی در شهرستان دیر

دیر ،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت : امسال 1200 دانش آموز کلاس اولی در شهرستان دیر سر کلاس درس حاضر شدند .

کد مطلب: ۸۵۷۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور 1200 دانش آموز کلاس اولی در شهرستان دیر

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر ، در آیین نمادین جشن شکوفه ها در دبستان مائده با حضور مسئولین شهرستان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم ، اظهار داشت : در آن دوران دانش آموزان و معلمان زیادی کلاس های درس را رها کرده و به جبهه ها رفتند و دانش آموزان فعلی باید فرهنگ دفاع مقدس را حفظ کنند و تلاش ما این است تا این دانش آموزان تربیت یافتگان مکتب حسینی باشند .

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در کنار خانواده ها است، افزود : والدین هم در طول سال تحصیلی در زمینه های مختلف فکر و امور مدرسه در کنار مدیران و معلمان باشند .

عبداله زاده با توجه به حضور والدین در این آیین ، عنوان کرد : تعامل خانه و مدرسه زمینه ساز رشد و بالندگی بیشتر دانش آموزان می شود .

این مقام مسئول اضافه کرد : اولین روز مدرسه روز مهمی برای دانش آموزان کلاس اولی که با تصورات ذهنی قشنگی به مدرسه آمده می باشد و معلمان همکاری کنند که این امنیت و احترام و دوست داشتن ها را حس کنند .

مدیر آموزش و پرورش در این مراسم بیان داشت : امسال 1200 دانش دانش آموز کلاس اولی در شهرستان دیر در کلاس درس حاضر می شوند .

سید علی حسینی امام جمعه دیر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) گفت : خانواده ها و معلمان فرزندان این مرز و بوم را عاشق اهل بیت و نظام تربیت کنند .

حسینی افزود : دل کودکان و نوجوانان همچون زمینی بکری است که هر بذری در آن کاشته شود در آینده آنها تاثیر گذار است .

وی تاکید کرد : از همین دوران کودکی قلب فرزندانمان را تسخیر کنیم و آنها را مومن ، متدین و عاشق اهلبیت و نظام پرورش دهیم که در این راستا مسئولیت والدین سنگین تر از معلمان می باشد .

امام جمعه یاد آور شد : خانواده ها در مسائل اخلاقی و تربیتی با آموزش و پرورش هماهنگ باشند تا دانش آموزان دچار دوگانگی تربیتی نشوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار