مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم:

بازگشایی حضوری تمامی مدارس شهرستان از 14 فروردین

دیلم (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم در نشست با مدیران مدارس گفت بر اساس بخشنامه ابلاغی تمامی مدارس از 14 فرودین ماه بصورت تمام حضوری بازگشایی خواهند شد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی حضوری تمامی مدارس شهرستان از 14 فروردین

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم، محمد مهدی محسنی در نشست با مدیران مدارس شهرستان افزود: پس از 2سال تدریس در فضای مجازی و حضوری بصورت ترکیبی، از 14 فروردین ماه تدریس تنها بصورت حضوری خواهد بود و تمامی معلمین و دبیران ملزم به تدریس حضوری خواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش حضور عوامل اجرایی طبق برنامه هفتگی مدارس الزامی و تمامی فعالیت‌های تربیتی و آموزشی مربیان، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان در همه مقاطع تحصیلی و تمام دروس به صورت حضوری و با رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط، استفاده مناسب از ماسک انجام خواهد شد.

محسنی گفت: تمامی فعالیت‌های تربیتی و آموزشی در تمام مقاطع تحصیلی و تمام دروس به صورت حضوری انجام خواهد شد و در عین حال به رعایت بهداشت فردی، محیط و استفاده از ماسک تاکید شده است.

وی افزود: در این دستورالعمل به این موضوع اشاره شده است که باید بر حضور ملزم دانش‌آموزان در مدارس و کلاس‌های درس براساس برنامه هفتگی تاکید شود و غیبت غیرموجه دانش‌آموزان مطابق آیین نامه اجرایی و مقررات مربوطه رسیدگی می‌شود.

محسنی گفت: در این بخشنامه تاکید شده است که دانش‌آموزان مبتلا به کرونا یا دارای علائم این ویروس یا دانش‌آموزانی که دارای بیماری زمینه ای هستند با تایید پزشک و رضایت والدین می‌توانند از بستر شبکه شاد آموزش‌های لازم را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه موضوع افزایش شهریه مدارس غیردولتی براساس این دستورالعمل ممنوع است افزود: برای جذاب سازی محیط مدرسه و تنوع بخشی به محیط‌های یادگیری از طریق برگزاری مسابقات، جشنواره‌ها، اردوهای فرهنگی، تربیتی و ورزشی مورد تاکید است.

محسنی اضافه کرد: تیم‌های نظارتی و ارزیابی پیش بینی شده بصورت مستمر بر روند اجرای دقیق این بخشنامه نظارت لازم را خواهند داشت.

وی تاکید کرد: آموزش حضوری در هر صورت تابع مصوبات ستاد کروناست و هرگونه تصمیم جدید از طریق وزارت آموزش و پرورش ابلاغ می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار