مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر:

بازگشایی مدرسه‌ها با هدف رفع اشکال دانش آموزان است

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت براساس دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان هدف از بازگشایی مدرسه‌ها از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه برای رفع اشکال دانش‌آموزان و بیشتر در پایه‌های تحصیلی متوسطه اول و دوم است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدرسه‌ها با هدف رفع اشکال دانش آموزان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر و به نقل از ایرنا؛ علیمراد کرمی در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا استان بوشهر افزود: بر این اساس حضور مدیران و معلمان در مدرسه الزامی است و دانش آموزان فقط برای رفع مشکلات و پاسخ به سئوال‌های خود از معلمان می‌توانند به مدرسه مراجعه کنند.

وی بیان کرد: در بازگشایی مدارس رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی امری مهم و ضروری و داشتن دستکش و ماسک مورد تاکید است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حضور دانش آموزان در مدرسه‌ها اجباری نیست و مدیران نمی‌توانند آنها را برای حضور الزام کنند.

کرمی اضافه کرد: افزون بر این، در شبکه تلویزیونی اینترنتی آموزش شتاب از ساعت ۱۴ تا ۱۹ هر روز به صورت برخط دروس پایه دوازدهم آموزش داده می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآورشد: امتحان‌های نهایی پایه دوازدهم از ۱۷ خرداد آغاز و تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد و براساس برنامه ریزی انجام شده نتایج امتحان‌ها تا پایان تیرماه اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای حفظ سلامتی دانش آموزان، امتحان‌های نهایی در ۲ گروه برگزار می‌شود، گفت: در زمان حاضر هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز در رشته‌های ریاضی و علوم تجربی، ادبیات، علوم انسانی و معارف اسلامی در پایه دوازهم در استان بوشهر تحصیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهراظهار کرد: سلامت جسمی و روانی دانش آموزان در شرایط فعلی اولویت اصلی در آموزش و پرورش استان است.

وی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای ضدعفونی مدرسه‌ها براساس دستورالعمل‌های بهداشتی انجام و مورد توجه قرار دارد.

در زمان حاضر ۲۳۷هزار و ۹۳۸ دانش آموز در قالب ۱۱هزار و ۴۲۲ کلاس درس در ۲هزار و ۴۸۰ مدرسه در استان بوشهر مشغول به تحصیل هستند که با شیوع کرونا از سوم اسفند ماه تعطیل و آموزش را به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد پی‌گیری می‌کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار