مراسم بازگشایی مدارس منطقه بندرریگ :

مراسم بازگشایی مدارس منطقه بندرریگ با حضور مسئولین برگزار شد

بندر ریگ،بوشهر(پانا)_در اولین روز آغاز بکار مدارس ، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ بهمراه کارشناسان این اداره و امام جمعه بندرریگ و بخشداربخش ریگ و سایر مسئولین در مراسم روز بازگشایی در مدارس حضور یافتند.

کد مطلب: ۸۵۷۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بازگشایی مدارس منطقه بندرریگ با حضور مسئولین  برگزار شد

پس ازقرائت قرآن و نواختن زنگ آغازین در مدرسه و به مناسبت هفته دفاع مقدس و ادای احترام به مقام شامخ ووالای شهیدان هشت سال دفاع مقدس دانش آموزان دبستان خدیجه کبری (س) در نخستین روز مدرسه به گلزار شهدا اعزام ومراسم و برنامه ویژه ای برگزار نمودند .

در این مراسم امام جمعه بندرریگ ایراد سخن نمودند و گفتند : تقارن آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان را به فال نیک می گیریم و از سویی نسیم آغاز سال تحصیلی جدید و شروع به کار مدارس و از سوی دیگر نسیم محرم و عاشورا درکشور ما وزیدن گرفته است. لذا سال تحصیلی جدید سال استثنایی محسوب می شود .

هاشمی منش امام جمعه بندرریگ در ادامه بیان فرمودند از روند کارآموزش و پرورش و رتبه ها و طرح ها و ایده های جدیدی که در این یکی دو سال کسب شده وشکل گرفته تشکر کرد و بیان کرد که از دل خوشحال و خرسندم وامیدوارم این روند به سرعت ادامه یابد .

وی در ادامه گفت : مهر امسال تحت تاثیر آموزه های آموزگار بزرگ شجاعت ، شهادت،آزادی و عدالت اباعبدالله الحسین قرار دارد.آموزگار بزرگی که چهارده قرن پیش ظلم وستیزی ، شهامت وایثار را به ما آموخت .

آقای مهندس شیر افکن نیز ضمن تبریک سال تحصیلی جدیدایام سوگواری سیدوسالارشهیدان را تسلیت گفت و آرزوی توفیق برای همه همکاران و مدیران در این سال تحصیلی جدید کرد.

در پایان دانش آموزان با نثار گل بر روی گلزار شهدا ادای احترام نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار