رییس آموزش و پرورش منطقه خارگ:

فعالیت آموزشی مدارس از چهاردهم فروردین به شکل حضوری خواهد بود

خارگ (پانا) - رییس آموزش و پرورش خارگ گفت نظر به تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر ضرورت حضوری شدن آموزش‌های مدارس و با توجه به اهمیت ارتقای کیفیت فرآیند یاددهی- یادگیری به شیوه حضوری و جلوگیری از استمرار افت تحصیلی دانش‌آموزان، فعالیت کلیه مدارس منطقه از چهاردهم فروردین به شکل حضوری خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۶۷۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت آموزشی مدارس از چهاردهم فروردین به شکل حضوری خواهد بود

فاطمه ندیم زاده در جلسه ای که با حضور مدیران مدارس، اعضای شورای معاونین و کارشناسان اداره با هدف تبیین و توضیح ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش و بازگشت به آموزش حضوری برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال جدید و آرزوی موفقیت برای همکاران بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی، آموزش و پرورش پیشران در حوزه دانش بنیان است. بستر دانش و علم، آموزش و پرورش است، باید تلاش کنیم همه‌ اقدامات ما در این دستگاه مبنای علمی داشته باشد، چرا که دانش بنیان حائز اهمیت بالایی است.

رییس آموزش و پرورش خارگ گفت: طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش و با تاکید رییس جمهور محترم، مصوب گردیده که با برنامه ریزی منسجم و اصولی مدیران مدارس، از روز یکشنبه چهاردهم فروردین ماه کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت حضوری صد درصدی تشکیل شوند.

وی در راستای دستورکار تکمیل روند بازگشایی مدارس و حضوری بودن آموزش‌ها اظهار‌ کرد: مدیران مدارس تمهیدات لازم را برای بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس‌های درس به صورت کاملا حضوری از روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری داشته باشند. طبق شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های دریافتی درخصوص بازگشایی حضوری مدارس، کلاس‌های درس مانند قبل از دوران کرونا، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دایر خواهند شد، بخشنامه‌های مربوطه به مدارس ارسال گردیده و لازم است مدیران محترم برنامه کلاسی را به صورت کامل اجرا کنند.

وی همکاری همه دستگاه‌ها و اولیای دانش‌آموزان را ضروری دانست و افزود: از همه ظرفیت‌ها برای حضور ایمن دانش آموزان در مدارس استفاده خواهد شد.

رییس آموزش و پرورش خارگ در پایان گفت: همکاران اداری برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت بازدید از مدارس و بررسی روند آموزشی برای روز یکشنبه ۱۴ فروردین انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار