معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان:

آموزش رسمی قرآن دانش آموزان پایه اول ابتدایی استان کردستان از 15 مهر ماه 97 آغاز می شود

سنندج(پانا)-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری مراسم آغاز آموزش رسمی قرآن دانش آموزان پایه اول درهمه مدارس ابتدایی استان خبر داد .

کد مطلب: ۸۵۶۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش رسمی قرآن دانش آموزان پایه اول ابتدایی استان کردستان از 15 مهر ماه 97 آغاز می شود

صدیقه عبدالهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت : این فعالیت در راستای کیفیت بخشی به اجرای برنامه های قرآنی ، همانند سال های گذشته در همه مدارس ابتدایی استان برگزار می شود .

وی به زمان برگزاری این مراسم نیز اشاره کرد و اظهار داشت : آموزش رسمی قرآن دانش آموزان پایه اول ابتدایی از 15 لغایت 30 مهر ماه 97 در مدارس ابتدایی استان برگزار می شود .

صدیقه عبدالهی با اشاره به اهداف این برنامه گفت : آشنایی و انس بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم و ایجاد خاطره ای شیرین از آغاز رسمی آموزش قرآن کریم از مهم ترین اهداف پیش بینی شده است و در این راستا به معلمان توصیه شده است با بکارگیری روش های آموزشی نوین و متناسب با گروه سنی دانش آموزان ، آموزش قرآن در پایه اول ابتدایی را آغاز کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان در پایان گفت : در سال تحصیلی جدید تعداد 27 هزار دانش آموزان پایه اول آموزش رسمی قرآن کریم در مدارس ابتدایی استان را آغاز می کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار