مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر:

نرخ سرویس مدارس در بوشهر اعلام شد

بوشهر(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: کارگروه حمل و نقل دانش آموزی نرخ جدید سرویس مدارس این شهرستان را تعیین و اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۵۵۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نرخ سرویس مدارس در بوشهر اعلام شد

مرتضی روان دوست در مراسم رژه ناوگان سرویس های دانش آموزی شهرستان بوشهر گفت : براساس تصمیم این کارگروه برای جابه جایی هر دانش آموز از محدوده منطقه های 1 و 2 شهرداری برای مینی بوس هایی که یک مسیر رفت و برگشت دارند 600 هزار ریال و برای مینی بوس هایی که یک شیفت فعالت دارند از منطقه یک به 2، 700 هزار ریال مشخص شده است.

وی بیان کرد: همچنین برای جابه جایی هر دانش آموز در محدوده منطقه 1 و 2 شهرداری با خودرو ون و سواری تاکسی 970 هزار ریال و برای جابه جایی هر دانش آموز از محدوده منطقه 1 شهرداری به منطقه 2 و بالعکس یک میلیون و 270 هزار ریال تعیین و به تصویب رسیده است.

روان دوست با بیان اینکه پارسال هفت هزار دانش آموز در شهرستان بوشهر با سرویس مدرسه جابه جا شدند اضافه کرد: پیش بینی می شود امسال 10 هزار دانش آموز در این شهرستان با سرویس مدارس جا به جا شوند.

وی اظهار داشت: میزان افزایش هزینه سرویس مدرسه امسال نسبت به سال گذشته 10 درصد است.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بوشهر درباره سوار کردن بیش از حد مجاز (چهار سرنشین) در هر خودرو سواری توسط سرویس دانش آموزان افزود: پلیس راهور مامورانی برای جلوگیری از این تخلف تعیین کرده است.

وی یادآور شد: با توجه به راه اندازی سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) و ثبت اطلاعات شرکت و راننده ها از طرف شهرداری و نام مدرسه و دانش آموزان از طرف آموزش و پرورش تلاش شده تا از میزان تخلف رانندگان و سوار کردن بیش از ظرفیت خودرو پیشگیری شود.

روان دوست اعلام کرد: تاکنون 50 مدرسه در این سامانه ثبت نام کرده اند وانتظار می رود همزمان با شروع سال تحصیلی جدید اطلاعات سامانه تکمیل شود.

وی یادآور شد: امسال شرکت تاکسیرانی با پنج شرکت زیتون 1و2، پاسارگاد، مهرسای گشت آذین خلیج فارس، تاکسی بیسم بوشهر و نظم آفرینان کیمیای مهر برای انجام سرویس مدرسه در شهر بوشهر قرار داد بسته است.

روان دوست با تاکید به اینکه مدیران مدرسه ها اجازه امضای قرارداد با شرکت هایی که مجوز ندارند، نیستند گفت: به همه مدیران مدرسه ها بخشنامه کرده ایم که با شرکت های دارای مجوز، قرار داد ببندند.

مدیر آموزش و پرورش بوشهر اظهار داشت: در صورتی که خانواده ای بخواهد به صورت مستقل سرویس برای فرزند خود بگیرد باید به مدرسه اطلاع دهد و در صورت بروز هرگونه مشکلی مسئولیت آن متوجه اولیای مدرسه نیست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر برضرورت نصب برچسب سرویس مدرسه روی خودروی حامل دانش آموزان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار