خالی کردن پشت دولت، خطای نابخشودنی است

کاشان ( پانا) - فرماندار پیشین کاشان گفت: در زمانی که رهبر فرزانه انقلاب از دولت دفاع می کند، خالی کردن پشت دولت، خطای نابخشودنی است . نمی توان دولت را از مجموعه نظام جدا  و تخریب کرد. سختی های امروز کشور، زمان اثبات تعهد به نظام و ولایت پذیری است و رمز موفقیت ما همدلی و انسجام است.

کد مطلب: ۸۵۴۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
خالی کردن پشت دولت، خطای نابخشودنی است

به گزارش پانا کاشان حمید رضا مومنیان در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: ایران امروز، تحت ارشادهای رهبر معظم انقلاب، جزیره امن ابراهیمی در برابر آتش ناامنی منطقه است .
وی افزود: اعتدال، محوری ترین شعار دولت تدبیر و امید بر پایه عقلانیت و قانون مداری بود که حاصل آن جلب مشارکت نیروهای خدمتگزار به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بود و کسب و کارهای سیاسی تعطیل شد.
وی تصریح کرد: برگزاری چهار دوره انتخابات در شهرستان کاشان، تجلی همدلی همه سلیقه ها و گروههای سیاسی بود و در طول دوره سه ساله حضور در فرمانداری کاشان، برنامه من حرکت بر مدار قانون و دوری از تصمیم گیری های منفعلانه بود تا هزینه کمتری بر مردم تحمیل شود.
وی تاکید کرد: صیانت از پیکره واحد منطقه فرهنگی کاشان و حرکت به سمت وحدت و همگرایی از جمله سیاست های دوره سه ساله اخیر فرمانداری در دولت تدبیر و امید بود تا نام کاشان در عرصه بین المللی باقی بماند با این نگاه که تقسیمات جغرافیایی، فقط فرصتی برای خدمت به مردم و تقسیم منابع است.
عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان گفت: دفاع از آزادی بیان و فعالیت رسانه ها از دیگر برنامه هایی بود تا با استفاده از آنها خدمات دولت را به مردم اطلاع رسانی کنیم و بنابراین بود که هیچ کدام از دستگاههای دولتی حق نداشتند از رسانه ها شکایت کنند.
وی تصریح کرد: اجرای سیاستهای حقوق شهروندی به ویژه در حوزه زنان و خانواده، فعالیت میز خدمت با هدف دسترسی سریع مردم و مسوولان ، برگزاری چهار کنفرانس بین المللی گرامیداشت محتشم، بهار ، کمال الملک و یک هزار آزاده اردوگاه تکریت ، انتخاب کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران و برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب از دیگر برنامه های دوره سه ساله فرمانداری بود.
وی گفت: کسب رتبه اول در حوزههای سه گانه ارزیابی عملکرد، رزمایش پدافند پرتوی و مدیریت بحران از جمله کارنامه عملکرد مجموعه فرمانداری کاشان است در حالیکه ساختار اداری این فرمانداری به اندازه یک شهرستان 150 هزار نفری است و یکی از چالشهای مدیریت در این شهرستان است.
وی با انتقاد از سخنان یکی از مسوولان استان اصفهان در مورد رتبه کاشان در زمینه ایجاد اشتغال گفت: نباید با مسائل کاشان به صورت هیجانی برخورد کرد در کمتر از هفت ماه 2430 میلیارد ریال (243 میلیارد تومان) اعتبار سهمیه بهین یاب برای کاشان مصوب شد و شایسته کاشان نیست که زحمات افراد در جذب تسهیلات دیده نشود.
وی افزود: کمبود آب را مهمترین چالش منطقه کاشان است اما به تلاش اداره آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی و مشارکت کشاورزان در تغییر الگوی کشت، ترویج کشت گیاهان دارویی و گل محمدی و اصلاح الگوی آبیاری تجمیعی ، 10 میلیون متر مکعب مصرف آب در بخش کشاورزی کاهش یافت .
مومنیان تاکید کرد: از برجام بعنوان یک دستاورد ملی با وجود بی مهری های برخی افراد به این دستاورد از آن دفاع کردم و متعهد به قانون بوده حتی اگر به ضرر من بود و معتقدم که مهمترین دستاورد شهدا است و مخالفت با آن، مخالفت با شرع است.
مومنیان از 93 در فرمانداری کاشان در سمت معاون سیاسی - اجتماعی و از سال 95 به عنوان فرماندار کاشان و معاون استاندار اصفهان مشغول به فعالیت بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار