بخش مراقبت های ویژه (ICU ) جراحی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲بهمن نیشابور افتتاح شد

نیشابور (پانا )- با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بخش مراقبت های ویژه (ICU ) جراحی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲بهمن نیشابور افتتاح شد

کد مطلب: ۸۵۱۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بخش مراقبت های ویژه (ICU ) جراحی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی  ۲۲بهمن نیشابور افتتاح شد

با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بخش مراقبت های ویژه (ICU ) جرّاحی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲بهمن نیشابور با اعتباری بالغ بر شانزده میلیارد ریال با حضور وزیر بهداشت فتتاح شد.

کلنگ این ساختمان طی مذاکرات و بازدید خیرین ارجمند ،نوذری و نیکجو از بخش مراقبت های ویژه (ICU)قدیمی بیمارستان در زمستان ۹۶بر زمین خورد و در طول کمتر از هفتماه ، به دست مقام عالی وزارت بهداشت هاشمی افتتاح و به بهره برداری رسید.

ساختمان جدید مراقبت های ویژه جرّاحی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲بهمن، شامل ده تخت استاندارد مطابق با آخرین استانداردهای وزارت بهداشت می باشد .

بر مبنای این گزارش همزمان با این افتتاح ، بخش بستری جراحی کودکان که شامل دوازده تخت می باشد نیز در طبقه فوقانی بخش ICU جراحی مورد بهره برداری رسید.

خاطر نشان می شود تجهیزات پزشکی بخشهای فوق با پیگیری رییس دانشکده علوم پزشکی به ارزش بیش از ۱.۵میلیارد تومان و مساعدت وزارت بهداشت در بخشهای فوق مستقر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار